Bjerkreim Legekontor

Vikesågata 57A 4389 Vikeså

Siste vurderinger av behandlere ved Bjerkreim Legekontor

Den beste legen jeg har hatt.Han virker genuint opptatt av hvordan jeg har det og sitter ikke bare og glor i en pc.

Lege: Knut Vassbø Skrevet

Grundig, tar meg på alvor, kommer kjapt til når jeg trenger hjelp. Han sender meg videre om det trengs annen vurdering, og ringer meg opp etter prøver er tatt for å fortelle hvordan det ligger an og hvilken behandling som skal prøves.

Lite fleksibel lege

Lege: Barbara Elisabeth Widera Skrevet

Ble totalt overkjørt ved siste legebesøk. Var helt skjelven og på gråten etter siste konsultasjon. Dette er tydeligvis en lege som vet best selv. Med all respekt, hun er sikkert en god lege for mange. Men etter to år med vedvarende smerter så henvendte jeg meg til spesialist å kom tilbake med en annen diagnose en det jeg hadde fått hos henne. Hun reagerte med å oppføre seg nedlatende og respektløst på grunn av dette. Har aldri følt meg så liten og betydningsløs hos noen lege før.

Den dyktigste legen

Lege: Knut Vassbø Skrevet

En dyktig lege som tar seg godt av deg som pasient. Grundig, undersøkende, ærlig, avslappende og hyggelig.

Meget dyktig lege

Lege: Knut Vassbø Skrevet

Jeg var hos han som følge med min bror.fikk et meget godt inntrykk. Han gikk grundige til verks. Tok mange prøver og gav gode råd. En lege som brydde seg,og virket faglig sterk.

God lege, tillit skapende.

Lege: Barbara Elisabeth Widera Skrevet

Det er tillievekkende at hun hører etter hva som er problem. ikke bare kommer med "enkle" løsninger, men diskuterer med pasienten muligheter hun ser.
Hun sender meg videre i systemet hvis hun ikke kan hjelpe selv med det som er problem. Det er betryggende for det er ingen leger som kan alt.
Jeg er svært godt fornøyd med denne fastlegen.