Fenring Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Fenring Legesenter

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Seif Ahmad Skrevet

Veldig behagelig!
God på direkte kontakt og svarte på spørsmål. Likte godt å få forslag/tilbud om hva jeg kunne gjøre videre, og rask respons på det jeg ønsket.
Kan anbefale han på det sterkeste!

En helt fantastisk lege!

Lege: Turid Vrålstad Skrevet

Turid er en helt fantastisk lege, så utrolig dyktig og stødig i jobben sin. Hun lytter, bryr seg og er genuint opptatt av å hjelpe deg. Hun tar seg tid til å undersøke det som trengs, henviser videre eller konfererer med andre spesialister ved behov. Hun er flink til å følge opp, svarer fort på E-konsultasjoner og er rask med å sende ut prøvesvar. Føler meg så trygg og ivaretatt av henne og er så takknemlig for at hun er min fastlege.

Lege or not to lege....

Lege: Iselin Kramer Skrevet

Byttet til Iselin når hun begynte og jobbe der. Hun er aldri på jobb, og nå er hun permittert. Kommer ikke til noen annen lege, for ingen har tid. Ville snakke med paykolog, fikk ikke lov men isteden satt hun meg på medisiner og tok permisjon...så her sitter jeg og ikke vet hva jeg skal gjøre...

Vond opplevelse å ha som fastlege

Lege: Iselin Kramer Skrevet

Opplevde ingen forståelse, ingen imøtekommenhet, ingen ønske til å hjelpe og ingen tro når det gjaldt sykt barn over lengre tid. Stod heldigvis på en kort venteliste hos annen lege og fikk hjelp umiddelbart der.

Anbefaler Iselin som fastlege

Lege: Iselin Kramer Skrevet

Lytter og bryr seg. Ønsker det beste for pasienten og hjelper med alt du trenger. Virkelig den beste fastlegen jeg har hatt.