Tor Magne Lund

Tlf: 67 54 44 05 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tor Magne Lund er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Tor Magne Lund

HØY PRIS - KORT TID!

Bemerkelsesverdig er de høye prisene både for konsultasjon, men ikke minst engangssummene som belastes en pr. antall tilbakemeldinger pr. sms (kr. 6,00 pr atk.) og når disse for en enkelt henvendelse kan bli opptil 3-4 eller 5 sier det seg selv. Og at en belastes dobbeltbeløp for ikke fremmøtt time når en ligger syk på en mandag. Utrolig, men sant! Vrient for en minstetrygdet å få til...

Anbefales!

Har bare gode erfaring med Tor Magne. Han tar seg tid til å lytte, er profesjonell på en direkte og hyggelig måte og kunnskapsrik som bare det.

Dyktig, erfaren, kunnskapsrik og engasjert.

Har hatt denne legen i 5 år nå med jevnlige besøk. Opplever han som en god lytter, rask til å forstå div. behov både av somatisk og psykisk karakter. Han har hjulpet meg på mange områder og jeg har alltid hatt følelsen av å bli tatt på alvor og han gjør alt han kan for å hjelpe. Rask å henvise til spesialister og andre ytterligere undersøkelser. Han viser også et ekte engasjement og empati på en profesjonell måte. Vil virkelig fortsette å ha han som fastlege så lenge som mulig!

Sympatisk og kunnskapsrik familielege

Veldig flink til å kommunisere med våre barn (ungdommer) og jeg opplever også selv at jeg er trygg og har en veldig god fastlege i Tor Magne

Engasjert og profesjonell lege

Var riktig så trist over å måtte finne ny fastlege etter å ha hatt den samme familielegen siden jeg var 1 år.

Har nå hatt Tor Magne Lund som familiens fastlege de siste 7 årene, og håper han jobber til han blir 70! Opplever ham som ryddig, direkte og engasjert. Dyktig i kommunikasjon med både barna og de gamle i familien. Klarer å lese mellom linjene og se helheten i ulike problemer. Virker faglig oppdatert og nøler ikke med å henvise til spesialister når det trengs. Føles trygt og godt å ha en slik lege som jeg håper kan følge familien i mange år framover.

Legekontoret som helhet er også veldrevet - aldri vært noe tull med resepter, henvisninger eller timebestillinger. Må spesielt få rose en av av legesekretærene som hjalp meg ut av århundrets bleie/kleskatastrofe med en av de minste!

Kan virkelig anbefalast

Vart akutt sjuk i fjor og har våre sidan regelmessig hos Tor Magne.
Han er kunnskapsrik, bryr seg oppriktig, god samtalepartner, rett og slett ein dyktig lege og ikkje minst eit flott menneske.

Kan anbefale Tor Magne på det sterkaste.

Ikke fornøyd

Hatt denne legen i noen få måneder. Jeg er ikke fornøyd. Jeg synes ikke han tar meg alvorlig, og han hører ikke på det jeg har å si.

Veldig flink lege

Hatt denne legen i flere år, og sitter igjen med et positivt inntrykk. Imøtekommende, lyttende og dyktig. Må dessverre bytte lege pga flytting.

Veldig bra

God til å kommunisere. Har bra oversikt. Lytter. Tenker raskt og riktig. Bra innsikt i NAV-systemet.

En veldig god lege!

3 av 4 i vår familie har Tor Magne, og alle er like fornøyd og føler seg meget godt ivaretatt! Han håndhilser når du kommer,og er alltid blid. Flink til å lytte og tar seg tid der det er nødvendig! Husker historikken din! Henviser videre om han er i tvil,flink til å forklare. Illustrerer,visualiserer om nødvendig. Han er klar, men samtidig ivaretagende. Aldri moraliserende. Opplever han som varm,omsorgsfull og faglig oppdatert. Vi har i perioder seilt i fjerne farvann og har alltid vært trygg på at vi har vært godt utrustet med det vi trenger. Kan " kunsten" å behandle en ung jente i familien med humor, varhet og respekt, så ingenting blir flaut!

Dyktig fastlege

Jeg er ikke ofte hos legen, men de gangene jeghar trengt hjelp har jeg fått god hjelp og oppfølging. Hyggelig og imøtekommende og flink til å forklare hva han gjør, og hvorfor.

Dyktig og hyggelig fastlege!

Tor Magne er en dykigt og imøtekommende lege, føler jeg blir hørt og godt tatt vare på når jeg har vært hos ham. Han forklarer godt, gjør gode undersøkelser og følger opp. Kunne ikke vært mer fornøyd med fastlegen min!

Veldig bra lege!

Jeg har akkurat byttet til Tor Magne på Slependen Legesenter etter å ha flyttet til området. Mine første besøk har vært veldig positive og min opplevelse er at Tor Magne er en svært god lege.

Han brukte god tid på meg, jeg fikk raskt time (og kunne bestille på nett uten om åpningstid) og oppfølgning i ettertid har også vært bra. Tor Magne er oppriktig, direkte og bruker ikke tid på å gå rundt grøten.

Ingen over og ingen ved siden av!!!!

Tor Magne Lund kom i vårt liv da vi flyttet til Slependen for litt over 1 år siden. Jeg har to små barn, 1,5 år og 4 år er de nå. Dessverre har de vært en del syke, og det har blitt noen legebesøk på de. Når de små er syke blør mamma hjerte og derfor er det så fantastisk når man blir tatt i mot slik man blir hos Tor Magne!!! Først gang vi kom til Tor Magne var med Noah 4 år, Tor Magne hilste først på gutten min også meg, han viste Noah kontoret sitt, han fikk sitte på fanget , spørre om ting og kjenne på utstyret, lege besøke ble en så utrolig trygg og god opplevelse slik at Noah gleder seg til å gå til legen. Med den minste jenta mi er han på samme måten, han har en omsorg og en ro som gjør at jeg som mor føler at vi er så ivaretatt. Jeg kan ikke få full rost denne legen nok, vi er heldig som har deg Tor Magne….!!!!
Mvh

Ikke til å anbefale..

Brukte mye tid på å virke som om han var forståelsesfull til min situasjon.. Prøvde å kontake han senere for å følge opp behandling, og fikk et helt annet inntrykk av han. Føler at jeg har kastet bort både tid og penger, og kommer nok til å passe på at jeg neste gang får en time med en av de to legene på Slependen legesenter.

Fantastisk hyggelig og flink lege.

Tor Magne er en helt unik og hyggelig lege. Alltid god tid, og viser at han er interessert i meg. Jeg anbefaler han til venner og kjente, som ikke er like fornøyd med sin fastlege. Selv om jeg har flyttet et godt stykke unna Slependen, beholder jeg min fantastiske fastlege.

Åpen og kunnskapsrik

Lund fremstår som en som lytter og forsker å sette seg inn i og forstå ulike problemstillinger, uten å trekke forhastede slutninger. Han virker oppdatert på mange ulike områder innenfor medisin. Han lytter, men sier også sin usminkede mening om feks diagnose, prognose, behandling, etc.

Jeg har sjelden måtte vente mer enn noen minutter på å komme inn til avtalt tid, og legekontorets effektivitet gjør også at det er relativt greit å få time. Lund og kollegaer er effektive og ting går fort unna. Tidligere leger jeg har hatt har tatt seg bedre tid, men som oftest har jeg da også måttet vente i lang tid på å få komme inn til avtalt tid - og jeg har sjelden behov for mye tid inne hos legen. Men, behøver man god tid for utredninger eller diskusjoner er det en smal sak å bestille en dobbelttime.

Legekontorene, venteværelser, etc, er gode.

Tilgjengelighet kunne vært bedre. En ting jeg har å utsette er at jeg ønsker at legekontoret skal være telefonbemannet for timebestilling hele dagen fra 07:00 til 17:00. Timebestilling åpner først klokken 08:15, er lukket rundt lunsjtider, og stenger 14:45 når legekontoret stenger. Da jeg arbeider i byen vil det ofte være hensiktsmessig for meg å legge timer til tidlig morgen eller sen ettermiddag, men de stenger allerede klokken 15:00. Alle legene har kommunale oppgaver, og man kan risikere at fastlegen ens ikke er tilgjengelig - dog er det kun snakk om en dag i uken.

Fantastisk service

Slependen legesenter er meget bra. De har alltid tid til deg og korte ventetider når du trenger resept. Dette er folk som har skjønt at de er der for oss, og ikke motsatt.

Utrolig engasjert!!! Beste legen!!

veldig bra, engasjert og leter etter årsaker, ikke bare behandler symptomer. Han tar seg alltid den tiden du trenger! Det blir det litt ventetid av; men guri det er verdt det!!!

Ikke noe særlig god

Får ikke noe god undersøkelse, vil ikke akkurat sende pasienten videre til spesialist