Tor Magne Lund

Autorisasjon (2003)

Tor Magne Lund er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Tor Magne Lund

En utmerket lege.

Jeg måtte finne ny fastlege i nabolaget da det ble for langt å reise til Oslo. Ble anbefalt Tor Magne Lund av min sønn, og jeg er så glad for den anbefalingen. En flink, hyggelig og imøtekommende person, og langt mer moderne enn de gamle selvhøytidelige legene. Følger opp, kommer med forslag og gode løsninger. Stiller også gode og kanskje til og med litt uventede spørsmål. Veldig bra. Det eneste minus er at i luken er det nesten alltid ventetid, ofte ingen tilstede. Herlig med hundene på kontoret, veloppdragne og absolutt ingen lukt. Effektiv, men har full oppmerksomhet på meg som pasient under konsultasjon.

Bare positivt

Beste legen jeg har hatt.
Faglig dyktig,og tilgjengelig på møter med nav når det var nødvendig. Rask til å sende meg til spesialister på andre felt der det er nødvendig.

Jeg flyttet et stykke unna,og har fortsatt brukt tor Magne som min fastlege,og reist et ekstra stykke for å kunne komme til ham

VERDENS BESTE FASTLEGE!

Da jeg flyttet fra Oslo til Asker i 2014, og min fastlege gjennom 25 år samtidig pensjonerte seg, var det naturlig å finne en ny fastlege i Asker. Min forrige fastlege var helt fantastisk, og jeg hadde ingen forventninger om å finne en slik fastlege igjen. Jeg kom inn på listen til en kvinnelig lege ikke så langt unna, men merket med en gang at her var det profesjonalitet og profesjonell vennlighet, men ikke noe ekte engasjement i meg og mitt, så jeg begynte å forhøre meg blant naboer, og ble anbefaltTor Magne Lund. Fra første dag har jeg priset de høyere makter som sendte meg i hans retning: Jeg har fått en varm, engasjert og faglig dyktig fastlege som også er rask til å følge opp alle helsemessige problemer jeg måtte ha. Det er alltid hyggelig å komme til kontoret, og jeg føler meg totalt ivaretatt. Spesielt hyggelig er det også å hilse på Brum, labradoren som er med på kontoret. Til deg som har klaget på hundelukt på kontoret: Det har jeg ALDRI opplevd, og for meg er det bare positivt at legebesøket ikke er så strømlinjeformet (bortsett fra behandlingen, da). Jeg foreslår at du finner det en annen fastlege og lar oss - blant annet alle de som har gitt Tor Magne topp vurdering- beholde både legen vår og hunden akkurat slik det er. Det blir sikkert win - win for begge parter!

Bunnsolid og service innstilt

Ingen setter vaskiner mer effektivt og bedre enn Tor Magne. Dette kan samtlige i familien bekrefte. Noen av barna har en annen fastlege, men skal det settes en vaksine vil de alltid til Tor Magne. Det gir en ekstra trygghet å se en av de to terapihundene hans på kontoret. Vi har hatt flere postive opplevelser med hundene, samt setter pris på viljen til å yte service ut over ordinær arbeidstid.

Fantastisk

Har hatt Tor Magne som fastlege siden 2019 og har alltid vært veldig fornøyd.
Våren 2021 slet jeg med tung depresjon, og i denne perioden var han virkelig en klippe for meg. Han fikk henvist meg til de rette behandlerne, samtidig som han var veldig flink til å følge meg opp selv.
Men, det som virkelig har hatt best effekt har vært terapihund. Han har en nydelig terapihund som har betydd alt for meg. Vet virkelig ikke hvor jeg hadde vært i dag uten denne fantastiske hunden, eller legen.