Tor Magne Lund

Vogellund 6 1394 Nesbru
Tor Magne Lund er en av 50 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Tor Magne Lund

Personal opinion,= negative

I felt he did not ease my cold symptoms, and he did not pay enough attention to was said, during our appointment.

Min favoritt lege - alltid oppdatert

Super lege som er direkte og samtidig omsorgsfull. Kunnskapsrik og interessert - holder seg oppdatert både faglig og i forhold til mine utfordringer. Liker at han utfordrer meg på et saklig og kunnskapsrik måte! Stiller opp utover det som kan forventes, også for andre som trenger det.

Kunnskapsrik og forstår hele bilde også familien

Jeg er så glad å ha had Tor Mange som lege.. Han har vart en viktig støttepilar i mitt liv... Han støtte meg i hele periode når de tok flere år til å bli synt igjen uten å presse eller gi oppe.. Vi snakket mye om familie fordi dem ble også involvert og til slutt gikk alt bra.. Jeg er så takknemlig for hans måte of jobbe

Meget god erfaring

Møtte Tor Magne Lund på Asker og Bærum legevakt. En meget god opplevelse i en vanskelig situasjon. Om jeg skulle bytte fastlege, ville jeg valgt ham.

HØY PRIS - KORT TID!

Bemerkelsesverdig er de høye prisene både for konsultasjon, men ikke minst engangssummene som belastes en pr. antall tilbakemeldinger pr. sms (kr. 6,00 pr atk.) og når disse for en enkelt henvendelse kan bli opptil 3-4 eller 5 sier det seg selv. Og at en belastes dobbeltbeløp for ikke fremmøtt time når en ligger syk på en mandag. Utrolig, men sant! Vrient for en minstetrygdet å få til...