Tor Magne Lund

2. etasje Slependveien 60 1341 Slependen
Tor Magne Lund er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Tor Magne Lund

Anbefales!

Har bare gode erfaring med Tor Magne. Han tar seg tid til å lytte, er profesjonell på en direkte og hyggelig måte og kunnskapsrik som bare det.

Dyktig, erfaren, kunnskapsrik og engasjert.

Har hatt denne legen i 5 år nå med jevnlige besøk. Opplever han som en god lytter, rask til å forstå div. behov både av somatisk og psykisk karakter. Han har hjulpet meg på mange områder og jeg har alltid hatt følelsen av å bli tatt på alvor og han gjør alt han kan for å hjelpe. Rask å henvise til spesialister og andre ytterligere undersøkelser. Han viser også et ekte engasjement og empati på en profesjonell måte. Vil virkelig fortsette å ha han som fastlege så lenge som mulig!

Sympatisk og kunnskapsrik familielege

Veldig flink til å kommunisere med våre barn (ungdommer) og jeg opplever også selv at jeg er trygg og har en veldig god fastlege i Tor Magne

Engasjert og profesjonell lege

Var riktig så trist over å måtte finne ny fastlege etter å ha hatt den samme familielegen siden jeg var 1 år.

Har nå hatt Tor Magne Lund som familiens fastlege de siste 7 årene, og håper han jobber til han blir 70! Opplever ham som ryddig, direkte og engasjert. Dyktig i kommunikasjon med både barna og de gamle i familien. Klarer å lese mellom linjene og se helheten i ulike problemer. Virker faglig oppdatert og nøler ikke med å henvise til spesialister når det trengs. Føles trygt og godt å ha en slik lege som jeg håper kan følge familien i mange år framover.

Legekontoret som helhet er også veldrevet - aldri vært noe tull med resepter, henvisninger eller timebestillinger. Må spesielt få rose en av av legesekretærene som hjalp meg ut av århundrets bleie/kleskatastrofe med en av de minste!

En uerfaren streber og regelrytter-lege

Min erfaring med legen er at jeg ofte føler meg til bry og at jeg derfor ikke rekker å få tatt opp mine problemer før jeg sendes ut igjen. Dette blir dyrt i lengden (kr. 250 per time) for en minstetrygdet. Dertil virker det på meg som om legen bruker mer tid på dataskjermen enn på vurdere meg som pasient og lytte til mine behov og plager. Dessuten legger jeg til at han også er svært utilgjengelig og lite imøtekommende spesielt pr. tlf. Vurderer å se meg om etter en ny og mer erfaren lege.