Tor Magne Lund

Vogellund 6 1394 Nesbru
Tor Magne Lund er en av 81 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Tor Magne Lund

Trygg og dyktig

Har hatt han som fastlege noen år og kunne ikke vært mer fornøyd.

Han tar seg alltid tid, og jeg føler meg ekstremt godt i vare tatt.

Anbefales

Beste legen jeg har hatt. Alltid tilgjengelig når det trengs, svarer fort på ekonsultasjon, og humor

Kunnskapsrik og empatisk

Tor Magne er den beste legen jeg har hatt! Han er kunnskapsrik, empatisk og en god lytter. Han er også flink når det gjelder tverrfaglig samarbeid. Blir alltid videresendt til dyktige spesialister.

Jeg har aldri vært pasient hos en lege som er så genuint opptatt av mitt ve og vel. Kan med sikkerhet og takknemlighet si at hans engasjement har reddet "Jobb-livet" mitt.

Beste legen jeg noensinne har møtt

Tor Magne er uten tvil årsaken til at jeg har en god livskvalitet idag. Jeg bor nå mange mil unna, men gjennom E-konsultasjoner, telefon og video, i tillegg til de gangene jeg kjører ned til kontoret, har jeg alltid følt han er tilgjengelig og omstiller seg til hva som er lettest av kontakt for meg. Jeg har et komplisert sykdomsbilde og psyke. Etter en lang prosess har jeg dessverre blitt ufør. Jeg har gjennom dette ALLTID følt at Tor Magne har vært støtte, en ordentlig soldat for meg, han har tatt støyten når jeg ikke har hatt krefter igjen. Han lytter alltid, selv når han har dårlig tid, han har alltid empati og en klem på lur, selv hvis han har det vanskelig selv. Han er et ordentlig godt menneske, enkelt og greit, og en fantastisk lege. Han er oppdatert på nye behandlinger og medisiner, han tar grep for at man ikke skal stå lenge i køer for videre behandling og operasjoner. Jeg har egentlig ikke ord nok for hvor viktig han har vært for min velvære og mitt liv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få takket ham nok. Så til alle; velg Tor Magne som fastlege! Til dere som har skrevet en negativ kommentar; jeg skjønner dere ikke…

Helt topp lege👏🏻

Dr Lund er en fastlege alle burde hatt! Han lytter virkelig til oss som pasienter! Og han ser deg som personen du er! Hadde det ikke vært for Dr Lund vet jeg ikke hvordan min livssituasjon ville vært i dag! Evig takknemlig for at slike leger finnes! Jeg har dessverre hatt min dose med leger som ikke er der for pasientene! Takk for at du er du Dr Lund😀