Tor Magne Lund

Vogellund 6 1394 Nesbru
Tor Magne Lund er en av 78 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Tor Magne Lund

Suveren på mange felt

En særdeles empatisk og kunnskapsrik lege. Eldre enn sin alder, på en positiv måte.
Du føler deg virkelig tatt vare på av Dr. Tor Magne Lund

Jeg anbefaler han like sterkt som jeg fordømmer min forrige! Det betyr at jeg aldri bytter frivillig:)

Fantastisk bra.

Tusen takk!
For jeg liker at ting taes tak i og fikses raskt, men grundig. Dét gjør Tor Magne

Omsorgsfull og effektiv

Har over flere år hatt Tor Magne som fastlege. Først og fremst bryr han seg om at vi finner en løsning på problemet. Han har vist å være lyttende, sympatisk og løsnings orientert. Ansvarlig og pålitelig med god oppfølging ved behov. Jeg har fått min mann og mine barn til å komme over på hans liste. Anbefaler Tor Magne på det sterkeste da han har vært veldig behjelpelig med trygg og tett oppfølging både ved psykiske og somatiske plager!

Uinteressert

Uinteressert og leser ikke noe i journalen før du kommer inn. Ikke fornøyd i det hele tatt, fikk ikke den hjelpen jeg trengte og måtte dra til Volvat for å få hjelp.
Her må du kunne tåle krasse og unødvendige kommentarer om kroppen din..

Anbefales

Meget flink fastlege. Og hyggelig kar. Anbefales. Gjør gode vurderinger. En fastlege som jeg kan anbefale.

God lege og et godt menneske

Tor Magne Lund har sett meg som menneske fra jeg møtte ham første gang. Bare måten han tar i mot meg gjør at jeg føler meg litt friskere.

Han refererer engasjert til ny forskning, og diskuterer gjerne og deler av seg selv. Han er villig til å spekulere sammen med meg, men alltid innafor det som er forsvarlig.

Det er fantastisk kronglete for meg å komme meg til Holmensenteret, men det ville aldri falt meg innn å bytte fastlege.