Holmenlegene AS

Vogellund 6 1394 Nesbru

Siste vurderinger av behandlere ved Holmenlegene AS

Anbefales!

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Har bare gode erfaring med Tor Magne. Han tar seg tid til å lytte, er profesjonell på en direkte og hyggelig måte og kunnskapsrik som bare det.

Super lege

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Alltid tilgjengelig, alltid blid og tar seg tid til å lytte. Med fin form for humor, men også seriøs i utførelsen av sitt fag

Lett tilgjengelig, tradisjonell

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

En lege som det er lett å få kontakt med, er veldig tilgjengelig og har alltid tid, hyggelig. Er tradisjonell og tro til det rent medisinske og ikke særskilt interessert i å høre om ting som ikke passer inn i skolemedisinen.

Dyktig, erfaren, kunnskapsrik og engasjert.

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Har hatt denne legen i 5 år nå med jevnlige besøk. Opplever han som en god lytter, rask til å forstå div. behov både av somatisk og psykisk karakter. Han har hjulpet meg på mange områder og jeg har alltid hatt følelsen av å bli tatt på alvor og han gjør alt han kan for å hjelpe. Rask å henvise til spesialister og andre ytterligere undersøkelser. Han viser også et ekte engasjement og empati på en profesjonell måte. Vil virkelig fortsette å ha han som fastlege så lenge som mulig!

Sympatisk og kunnskapsrik familielege

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Veldig flink til å kommunisere med våre barn (ungdommer) og jeg opplever også selv at jeg er trygg og har en veldig god fastlege i Tor Magne