Holmenlegene

Vogellund 6 1394 Nesbru

Siste vurderinger av behandlere ved Holmenlegene

Best fastlege

Lege: Elena Aristoff Skrevet

Hun er min 6. fastlege. Og dette er bingo! Hun har et godt hjerte og hun ble skapt for å jobbe med mennesker. Tar hver pasient på alvor. Veldig balansert, profesjonell, tenker systemisk. Lytter, skriver journal og stiller spørsmål samtidig. Utrolig effektiv lege. Hun kjenner godt til biokjemi, har lang erfaring på sykehuset og er effektiv til å finne en sammenheng mellom symptomene og årsakene. Jeg er veldig glad for at hun er fastlegen min. Ønsker henne å ikke bli skuffet over fastlege praksis. Ønsker henne å få tilfredstilhet av den jobben. Anbefales!

Ikke bra

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Jeg sendte inn en forespørsel om forlenget sykemelding + ventet på blodprøve svar siden jeg hadde lungebetennelse. Uheldigvis var min gode fastlege på ferie da han på forhånd hadde gitt beskjed til Tommy at han skal følge opp prøvene mine. Denne legen klarte ikke å følge opp i hele tatt, da jeg måtte vente til min fastlege var tilbake for å vite svarene.

Samtidig får jeg en faktura fra denne legen for forlengelse av sykemelding som tar 2 min til tross for at han ikke følget opp og gjorde det han skulle gjøre. Min fastlege syns dette var urimelig og tok en prat med denne legene og allikevel så vil han ikke slette faktura selv om han ikke gjorde det han fikk beskjed om. Dette syns jeg er veldig urimelig og umoralsk!

Muligens Norges beste lege

Lege: Elena Aristoff Skrevet

Det er ikke langt fra sannheten. Hun lytter, lager en god oversikt over hva du har behov for mens du prater, spør som oftest etter en stund om det er noe mer hun kan hjelpe med. Føler meg forstått, godt tatt imot og man ser at hun virkelig bryr seg. Har heller ikke følt at jeg har blitt stresset av henne. Kommer med forslag som ikke virker "det må du gjøre!", men heller "det kan du gjøre, siden det anbefales." noe som er fint. Alt i alt, Terningkast 6 fra meg. Behandle henne bra folkens :)

Trygg og veldig behagelig.

Lege: Elena Aristoff Skrevet

Endelig fikk jeg en lege jeg følte meg trygg hos. Hun hører på deg, er rolig og vennlig, alltid med godt smil når du kommer. Anbefaler henne på det varmeste.

Trygg lege som virkelig bryr seg om sin pasient

Lege: Elena Aristoff Skrevet

Elena var vikar for min fast lege på (Invivo), de som var før henne var ikke jeg fornøyd med. Jeg merket at Elena er kjempe flink, bryr seg og tar tak i problemet med en gang. Elena er en sjelden lege du kan treffe, anbefaler på det varmeste. Nå har hele familien flyttet over til henne.
Mvh