Holmenlegene AS

Vogellund 6 1394 Nesbru

Siste vurderinger av behandlere ved Holmenlegene AS

Omsorgsfull og workaholic

Lege: Elena Aristoff Skrevet

Har mange pasienter og lang venteliste men prøver å hjelpe alle på best mulig måte.
Det kam være 5-7 dager ventetid å få time på kontor men flere situasjoner kan løses digitalt i løpet av dagen.
Anbefales på det sterkeste!

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Elena Aristoff Skrevet

Absolutt beste fastlege jeg har hatt . Med tungt hjerte må jeg skifte til ny fastlege ,da jeg bor i ett annen fylke nå.

Manglende kompetanse

Lege: Elena Aristoff Skrevet

Opplever dr Aristoff som en lite empatisk/støttende og stresset fastlege. Erfarer at hun har en mangelfull kompetanse i psykisk helse. Når man er en sårbar pasient, har det vondt og ber om hjelp, blir man møtt med mistro, kritikk og "ta deg sammen holdning". Utskriver medisiner uten å informere om alvorlige bivirkninger.
Jeg unner ingen å få en slik behandling.

En utmerket lege.

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Jeg måtte finne ny fastlege i nabolaget da det ble for langt å reise til Oslo. Ble anbefalt Tor Magne Lund av min sønn, og jeg er så glad for den anbefalingen. En flink, hyggelig og imøtekommende person, og langt mer moderne enn de gamle selvhøytidelige legene. Følger opp, kommer med forslag og gode løsninger. Stiller også gode og kanskje til og med litt uventede spørsmål. Veldig bra. Det eneste minus er at i luken er det nesten alltid ventetid, ofte ingen tilstede. Herlig med hundene på kontoret, veloppdragne og absolutt ingen lukt. Effektiv, men har full oppmerksomhet på meg som pasient under konsultasjon.

Bare positivt

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Beste legen jeg har hatt.
Faglig dyktig,og tilgjengelig på møter med nav når det var nødvendig. Rask til å sende meg til spesialister på andre felt der det er nødvendig.

Jeg flyttet et stykke unna,og har fortsatt brukt tor Magne som min fastlege,og reist et ekstra stykke for å kunne komme til ham