Holmenlegene AS

Vogellund 6 1394 Nesbru

Siste vurderinger av behandlere ved Holmenlegene AS

Veldig flink lege

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Hatt denne legen i flere år, og sitter igjen med et positivt inntrykk. Imøtekommende, lyttende og dyktig. Må dessverre bytte lege pga flytting.

Veldig bra

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

God til å kommunisere. Har bra oversikt. Lytter. Tenker raskt og riktig. Bra innsikt i NAV-systemet.

En veldig god lege!

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

3 av 4 i vår familie har Tor Magne, og alle er like fornøyd og føler seg meget godt ivaretatt! Han håndhilser når du kommer,og er alltid blid. Flink til å lytte og tar seg tid der det er nødvendig! Husker historikken din! Henviser videre om han er i tvil,flink til å forklare. Illustrerer,visualiserer om nødvendig. Han er klar, men samtidig ivaretagende. Aldri moraliserende. Opplever han som varm,omsorgsfull og faglig oppdatert. Vi har i perioder seilt i fjerne farvann og har alltid vært trygg på at vi har vært godt utrustet med det vi trenger. Kan " kunsten" å behandle en ung jente i familien med humor, varhet og respekt, så ingenting blir flaut!

Dyktig fastlege

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Jeg er ikke ofte hos legen, men de gangene jeghar trengt hjelp har jeg fått god hjelp og oppfølging. Hyggelig og imøtekommende og flink til å forklare hva han gjør, og hvorfor.

Dyktig og hyggelig fastlege!

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Tor Magne er en dykigt og imøtekommende lege, føler jeg blir hørt og godt tatt vare på når jeg har vært hos ham. Han forklarer godt, gjør gode undersøkelser og følger opp. Kunne ikke vært mer fornøyd med fastlegen min!