Holmenlegene AS

Vogellund 6 1394 Nesbru

Siste vurderinger av behandlere ved Holmenlegene AS

Ikke til å anbefale..

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Brukte mye tid på å virke som om han var forståelsesfull til min situasjon.. Prøvde å kontake han senere for å følge opp behandling, og fikk et helt annet inntrykk av han. Føler at jeg har kastet bort både tid og penger, og kommer nok til å passe på at jeg neste gang får en time med en av de to legene på Slependen legesenter.

Topp lege på Hvalstad

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

altid enkelt tilgjenlig, lytter godt og er bare der når man trenger han. Utrolig flott fyr som støtter pasientene sine på det beste.

Fantastisk hyggelig og flink lege.

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Tor Magne er en helt unik og hyggelig lege. Alltid god tid, og viser at han er interessert i meg. Jeg anbefaler han til venner og kjente, som ikke er like fornøyd med sin fastlege. Selv om jeg har flyttet et godt stykke unna Slependen, beholder jeg min fantastiske fastlege.

Åpen og kunnskapsrik

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Lund fremstår som en som lytter og forsker å sette seg inn i og forstå ulike problemstillinger, uten å trekke forhastede slutninger. Han virker oppdatert på mange ulike områder innenfor medisin. Han lytter, men sier også sin usminkede mening om feks diagnose, prognose, behandling, etc.

Jeg har sjelden måtte vente mer enn noen minutter på å komme inn til avtalt tid, og legekontorets effektivitet gjør også at det er relativt greit å få time. Lund og kollegaer er effektive og ting går fort unna. Tidligere leger jeg har hatt har tatt seg bedre tid, men som oftest har jeg da også måttet vente i lang tid på å få komme inn til avtalt tid - og jeg har sjelden behov for mye tid inne hos legen. Men, behøver man god tid for utredninger eller diskusjoner er det en smal sak å bestille en dobbelttime.

Legekontorene, venteværelser, etc, er gode.

Tilgjengelighet kunne vært bedre. En ting jeg har å utsette er at jeg ønsker at legekontoret skal være telefonbemannet for timebestilling hele dagen fra 07:00 til 17:00. Timebestilling åpner først klokken 08:15, er lukket rundt lunsjtider, og stenger 14:45 når legekontoret stenger. Da jeg arbeider i byen vil det ofte være hensiktsmessig for meg å legge timer til tidlig morgen eller sen ettermiddag, men de stenger allerede klokken 15:00. Alle legene har kommunale oppgaver, og man kan risikere at fastlegen ens ikke er tilgjengelig - dog er det kun snakk om en dag i uken.

Fantastisk service

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Slependen legesenter er meget bra. De har alltid tid til deg og korte ventetider når du trenger resept. Dette er folk som har skjønt at de er der for oss, og ikke motsatt.