Fjellsiden Legesenter

Kalfarveien 31 5018 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Fjellsiden Legesenter

Lyttende og dyktig

Lege: Lars Thore Fadnes Skrevet

Den beste legen jeg har hatt! Virker genuint interessert i faget, og det gjenspeiles i dyktigheten hans. Han er også flink med pasientkontakt, noe som gjør at hver legetime blir en hyggelig opplevelse. Anbefales!

Både flink og hyggelig

Lege: Øystein Theodor Ødegaard-Olsen Skrevet

Opplever Øystein som genuint interessert i min helse og velvære. Tar seg alltid god tid, og spør om det er noe mer jeg ønsker å snakke om med det samme jeg er der. Virker til å være faglig dyktig og forklarer godt når man har spørsmål. Jeg er strålende fornøyd og bytter kun fastlege på grunn av flytting.

Interessert i meg!

Lege: Peter Daniel Kryvi Skrevet

Dr. Kryvi tok meg i mot med åpne armer, og satte seg grundig inn i min medisinske historie. Han tok meg på alvor, og stilte krav til hyppigere oppfølging enn hva jeg har fått tidligere - flott!

Ikke god

Lege: Silje Foldøy Furu Skrevet

Ikke god nok for min del.
Hun har null forståelse og hjelper vertfall ikke kronisk syke folk. Meget misfornøyd da jeg egentlig ikke hadde hun som fastlege, men så fikk jeg det pga den andre legen hadde permisjon. Jeg står nå på venteliste til et annet legesenter. Takk gud

Fantastisk lege

Lege: Peter Daniel Kryvi Skrevet

Peter er en lege som virkelig tar deg på alvor. Føler meg svært godt ivaretatt! Anbefales på det sterkeste.