Bygdelegane på Voss AS

Hardangerveien 6 5705 Voss

Siste vurderinger av behandlere ved Bygdelegane på Voss AS

Imøtekommende og lyttande

Lege: Kent Ove Heimdal Skrevet

Trygg og flink. Føler meg sett. Sender videre til spesialister uten om og men. Ryddig og virker erfaren👍

Hyggelig og dyktig

Lege: Henriette Bondevik Skrevet

Har hatt Henriette Bondevik som lege i mange år. Blir tatt seriøst og har fått mykje god hjelp. Anbefales.

Omsorgsfull og rettferdig

Lege: Henriette Bondevik Skrevet

Legen er en person som viser at bryr seg om pasienten sin. Hun er rettferdig ovenfor alle parter, og baserer sine meninger og anbefalinger på medisinen og symptomene til pasienten. Er tydelig på hva hun mener er best for pasienten, noe som gjør at man vet hvor man har legen sin til en enhver tid. Henviser videre til spesialister hvis det er nødvendig.

Meget dyktig og kompetent lege som jeg varmt vil anbefale til de som søker en omsorgsfull, rettferdig og kunnskapsrik lege.

Ikke lojal

Lege: Henriette Bondevik Skrevet

Blodprøve b12 tatt 2 april viser 174 , informerer meg når eg skifter fastlege i september om at eg må se nærmere på b12, ikke sagt noe før..
opplevde ubehag og muskulære problemer uten at ho gjorde noe. Ble bra etter noen måneder etter eg byttet og ble klar over problemet.

Fantasisk

Lege: Kent Ove Heimdal Skrevet

Erfaren doktor som tar deg på alvor. Han lytter og er flink å spørre andre når han er usikker. Bruker spesialister ved behov.
Har alltid tid til deg.
Kommer aldri til å bytte fastlege.