Vangstunet legesenter

Telefonnummer56 51 24 1056 51 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vangsgt. 27 5700 Voss

Siste vurderinger av Vangstunet legesenter

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Henriette Bondevik Skrevet

En utrolig flott lege som lytter til pasienten, samtidig som hun utøver fantastisk omsorg, ved å trygge pasienten. Har mye kunnskap om det meste, og er flink på å henvise videre. Ingenting er tabu, og man kan snakke med legen om alt. Alt i alt en svært god lege.

Verdens beste Fastlege

Lege: Kent Ove Heimdal Skrevet

Kom til han med mine problema i 2017. Heimdal har hjelpt meg på alle måta vidare i livet. Både med helse og psykisk. Alltid kjekt og komme igjen og han lytte alltid til da eg har å sei.

Helt OK

Lege: Ottar Rakoto Fjose Skrevet

En helt ok fastlege. Har normal kunnskap om almenmedisin, altså kan litt om alt.
Har av og til problemer med kommunikasjon med andre behandlere som kan gå ut over pasienten.

Dårleg tid?

Lege: Ottar Rakoto Fjose Skrevet

Har annan fastlege på same kontor og har vore til Fjose nokre gonger, uhøfeleg og tok seg ikkje tid til meg som pasient, kjendes ut som om han berre ville ha timen over og eg reiste utan å ha fått tilstrekkeleg hjelp med problemet eg kom med.
Har også vore til Fjose på legevakta der eg heller ikkje vart tatt alvorleg og hadde same oppleving av at det var om og gjere å få meg ut døra fortast mogleg.

Flott lege

Lege: Henriette Bondevik Skrevet

Henriette er veldig fin lege. Hun lytter til pasienten nøye og svarer tålmodig på alle våre spørsmål. Dette er pasienten trenger først :)

Jeg er veldig glad for å få henne som min lege.