Vangstunet Legesenter

Vangsgt. 27 5700 Voss

Siste vurderinger av behandlere ved Vangstunet Legesenter

Omsorgsfull og rettferdig

Lege: Henriette Bondevik Skrevet

Legen er en person som viser at bryr seg om pasienten sin. Hun er rettferdig ovenfor alle parter, og baserer sine meninger og anbefalinger på medisinen og symptomene til pasienten. Er tydelig på hva hun mener er best for pasienten, noe som gjør at man vet hvor man har legen sin til en enhver tid. Henviser videre til spesialister hvis det er nødvendig.

Meget dyktig og kompetent lege som jeg varmt vil anbefale til de som søker en omsorgsfull, rettferdig og kunnskapsrik lege.

Ikke lojal

Lege: Henriette Bondevik Skrevet

Blodprøve b12 tatt 2 april viser 174 , informerer meg når eg skifter fastlege i september om at eg må se nærmere på b12, ikke sagt noe før..
opplevde ubehag og muskulære problemer uten at ho gjorde noe. Ble bra etter noen måneder etter eg byttet og ble klar over problemet.

Fantasisk

Lege: Kent Ove Heimdal Skrevet

Erfaren doktor som tar deg på alvor. Han lytter og er flink å spørre andre når han er usikker. Bruker spesialister ved behov.
Har alltid tid til deg.
Kommer aldri til å bytte fastlege.

Verdens beste Fastlege

Lege: Kent Ove Heimdal Skrevet

Kom til han med mine problema i 2017. Heimdal har hjelpt meg på alle måta vidare i livet. Både med helse og psykisk. Alltid kjekt og komme igjen og han lytte alltid til da eg har å sei.

Helt OK

Lege: Ottar Rakoto Fjose Skrevet

En helt ok fastlege. Har normal kunnskap om almenmedisin, altså kan litt om alt.
Har av og til problemer med kommunikasjon med andre behandlere som kan gå ut over pasienten.