Øyrane Legekontor ANS

Ådnavegen 63 5260 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved Øyrane Legekontor ANS

Trygg og kunnskapsrik - effektiv !

Lege: Frøydis Skjelbred Nilsen Skrevet

En travel,men meget effektiv lege.
Denne legen har et "indre blikk" for menneske hun har til konsultasjon.
Det daglig praktiske, de psykiske forhold for pasienten "evner hun å se" og videreføre til andre instanser.
En lege som "bryr seg om" pasienten. Gjennom mange år har hun vært min fastlege - og jeg reiser nu noen mil ekstra for å nettopp komme til henne som min fastlege.

Trygg og god!

Lege: Randi Nævdal Skrevet

Randi tek deg alltid på alvor og verkar som ho bryr seg om deg på ordentleg! Har aldri følt meg så trygg og godt ivaretatt hjå nokon tidlegare.. Fantastisk lege!

Fornøyd

Lege: Frøydis Skjelbred Nilsen Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 25 år, og føler alltid jeg er blitt hjulpet på best mulig måte når jeg forlater kontoret. Profesjonell og tar seg tid til å lytte.

Ikke bra

Lege: Randi Nævdal Skrevet

Ble så og si kastet ut etter 15 minutter, etter jeg fikk komme inn 45 minutter for sent. Legen virket lite sympatisk å brydde seg ikke om mine problemer, eller meg som pasient. Fikk en fin regning på 325 kroner etter dem 15 minuttene også. Blir legebytte til nyåret...

Empatisk

Lege: Randi Nævdal Skrevet

I tillegg til å være faglig flink med god oppfølging og nødvendige henvisninger, er hun svært empatisk. Selv om det kan være noe ventetid tar hun seg alltid god tid til deg.