Legekontoret Sund Senter

Telefonnummer56 32 75 4056 32 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sund Legekontor / Helsestasjon 5371 Skogsvåg

Siste vurderinger av Legekontoret Sund Senter

Han bryr seg

Lege: Per Anders Øvretveit Skrevet

Veldig fornøyd med Per Anders. Han lytter på det man forteller om sine problemer og bryr seg. Han ringte til og med spesialisten på Haukeland for å få en annen sin mening.

Stødig, forståelsesfull og imøtekommende

Lege: Kristin Skutle Skrevet

Var veldig fornøyd med Kristin. Hun lytter og forstår hva en sier, og hun snakker slik at en forstår henne. (Ikke alt for raskt legesjargong.) Rett og slett veldig god kommunikasjon.

Ellers har hun godt humør og er trivelig.

Det eneste jeg har å utsette her er at det er litt ventetid på legekontoret, men kvaliteten på konsultasjonen er så bra at det gjør ingenting.

(Vi måtte dessverre bytte fastlege grunnet flytting ut av fylket.)

Nedlatende

Lege: Preben Slaatten Skrevet

Besøkte han da jeg hadde et følsomt problem, ble møtt med lite forståelse og ble avbrutt da jeg fortalte om situasjonen min. På toppen av det hele ble jeg og fortalt at han hadde dårlig tid og at jeg tross alt bare hadde bestilt en legetime som varte i 10 minutter - dette hadde ikke jeg fått beskjed om på forhånd. Når jeg videre skulle ta blodprøver fikk jeg ingen beskjed om hvor jeg skulle gå for å få dette gjort og stod som et spørsmålstegn utenfor døren hans, banket på igjen, men fikk ingen svar fra han så jeg ble nødt til å henvende meg i resepsjonen for hjelp. Var allerede nervøs da jeg kom til timen og dette ble forverret da jeg ble møtt med lite medlidenhet og følte at han egentlig bare ville ha meg ut igjen fra kontoret sitt for å møte neste pasient. Jeg har forståelse for at leger er veldig travle mennesker, men da må man gjerne bli flinkere til å utnytte den korte tiden man har sammen med hver enkelt pasient for å best mulig svare på spørsmål og for å berolige dem om eventuelle helseplager. Da jeg gikk fra timen var jeg både frustrert og lei meg fordi jeg syns dette var en veldig ugrei opplevelse. Jeg fikk ikke oppfylt det jeg trengte som pasient i dag og blir nødt til å bestille en ny legetime hos en annen lege for å få svar på mine spørsmål og bekymringer.

Dyktig

Lege: Ørjan Henning Vågane Skrevet

Dyktig lege. Kan nok for mange virke litt arrogant, men han er kunnskapsrik og flink. Godt fornøyd med Vågane som fastlege og anbefaler han varmt videre til andre.

Flink og hyggelig

Lege: Kristin Skutle Skrevet

Hun tar deg seriøst og er veldig åpen i væremåten sin. Jeg er veldig fornøyd med henne og kan trygt anbefale henne som fastlege.