Legekontoret Sund Senter

Sund Legekontor / Helsestasjon 5371 Skogsvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Sund Senter

stusselig opplevelse

Lege: Ørjan Henning Vågane Skrevet

Lite engasjert i pasienten.
Kommer fort fram til konklusjon
spør andre leger om hjelp til enkle sykdommer
snakker ikke nok med pasientene

Kristin bryr seg

Lege: Kristin Skutle Skrevet

Kristin er lett å kommunisere med. Hun informerer godt på forståelig måte. Hun er forberedt ved konsultasjon og følger godt opp i etterkant. Kristin anbefales på det varmeste.

Fantastisk Lege - Tar seg tid.

Lege: Per Anders Øvretveit Skrevet

Per Anders prøver alltid å ta seg tid til de som trenger det. Alltid med på møter med Haukeland, NAV og evt andre ting.
Veldig forståelsesfull og omtenksom, lytter til dine meninger og deler sine. Ser hvordan dette kan negativt påvirke andre pasienter, men jeg som har vært hos en del forskjellige leger kan fortelle Per Anders er fantastisk god i jobben sin. Svarer også meldinger på nett og mobil om du trenger kjapp hjelp.

Kan stole på

Lege: Preben Alvær Slaatten Skrevet

Er veldig fornøyd med Preben som fastlege. Har alltid blitt møtt med forståelse og han har gjort mye for å hjelpe meg med mine problemer.
Er og veldig fornøyd i oppfølging på barna mine, tar seg tid og er dyktig i kommunikasjon med barn.

Trygg - kunnskapsrik

Lege: Ørjan Henning Vågane Skrevet

Føler meg alltid tatt godt imot av han. Den beste legen jeg har hatt. En gang hadde datteren min på 8 mnd en haltende fot. Tok han 3 min å fastslå hva som var galt, sendt inn på Haukeland og det han sa på legekontoret stemte.
Føler meg veldig trygg med han som lege.