Skogsskiftet Legekontor

Helsehuset, Skogevegen 2 5382 Skogsvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Skogsskiftet Legekontor

God fastlege

Lege: Per Anders Øvretveit Skrevet

Han tar pasienter på alvorlig. Du får raskt time, svarer på e-dialog og ringer tilbake. Henviser videre ved behov. Veldig fornøyd!

Tar pasienten på alvor, god tid

Lege: Eivind Magne Fristad Skrevet

Trygg og god lege med lang erfaring. Tar seg alltid god tid og lytter til det du har å komme med.
Han har lav terskel for å henvise videre til spesialist. Det er veldig bra. Han bryr seg veldig om hvordan du har det. Lett å snakke med, lun humor.

Utilgjengelig

Lege: Kristin Skutle Skrevet

Ingen respons etter mange purringer på prøvesvar og plan for videre behandling. Når jeg ber om å få bestille time blir jeg avvist, ingen ledige timer og ingen vikarlege.

Trygg, dyktig og sympatisk.

Lege: Dunja Marlit Torster Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i 15 år, og er veldig fornøyd. Hun er en god lytter, og følger opp med prøver og henvisninger når det er nødvendig. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt med henne som fastlege.

Trygg, grundig og engasjert

Lege: Ørjan Henning Vågane Skrevet

Virkelig den beste legen jeg har vært borti. Tar seg tid til å både finne ut av sykdomsbilde samt og forklare på en forståelig måte. Går aldri ut fra kontoret uten spørsmål. Føler meg godt ivaretatt!

Tross for travelhet og lang ventetid tar han seg alltid god tid og tar den tiden som er nødvendig.