Skogsskiftet Legekontor

Skogsskiftet Legekontor 5382 Skogsvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Skogsskiftet Legekontor

En god lege.

Lege: Eivind Magne Fristad Skrevet

Han er en lege du kan diskutere sakene med of få den hjelp du trenger. Trenger du spesialist, sender han deg videre uten noe om og men.

Ingen av legene sitter ledig til å ta din telefon om du ringer kontoret. Men om du absolutt ønsker noen ord på telefon med legen, følger han deg opp og ringer deg. Dette vurderer jeg som bra tilgjengelighet og service.

Medmenneske og lege.

Lege: Wonder Calvin Sekgopa Skrevet

Hadde leitet i mange år, og skiftet lege mange ganger før jeg endelig fant Calvin. Han behandler meg først og fremst som et menneske, og så er jeg litt pasient også! Lyttende og seriøs, har humor, og tar mine plager på alvor.

fungerer som vikariat når min fastlelege ikke er tilgjengelig

Lege: Eivind Magne Fristad Skrevet

fristad har jeg kjent i mangen år,han er som sagt vikar når min lege ikke er der!jeg har snakket og hatt undersøkelser hos ham mangen ganger. han er fantastisk til å lytte når det gjelder alle de problemene jeg kommer med.....

Fantastisk lege

Lege: Eivind Magne Fristad Skrevet

Hatt denne fastlegen i mange år, ofte litt lang ventetid, men tar seg alltid tid til å høre og undersøke, husker deg igjen og spør om familie osv.

Anbefales!

Dårlig arbeid

Lege: Wonder Calvin Sekgopa Skrevet

Han er hyggelig, men det går veldig fort ut og inn av døra. Han glemmer også å sende resepter og henvisninger, og to anledninger har han ikke vært på jobb da jeg har kommet på timen!? litt mye rot