Skogsskiftet Legekontor

Skogsskiftet Legekontor 5382 Skogsvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Skogsskiftet Legekontor

Faglig dyktighet.Omsorgsfull.

Lege: Per Anders Øvretveit Skrevet

En lege som tar seg tid.Nøyaktig.Man føler seg ivaretatt.
Jeg har en kompleks situasjon.Noe han holder styring på.Samarbeider tverrfaglig.Holder avtaler.Følger deg opp.
Kunne ikke vært mer fornøyd.

Trygg og flink lege

Lege: Eivind Magne Fristad Skrevet

Har hatt Fristad som fastlege siden jeg ble født. Tar seg god tid, lytter og gir gode råd. Fornøyd!😊

Ikke interessert i deg som pasient

Lege: Wonder Calvin Sekgopa Skrevet

Denne legen interesserer seg ikke for yrket. Det er inntrykket mitt etter flere konsultasjoner. Kontorjobb delen klarer han ok, og hvis nok det han kanskje foretrekker. Sender regninger i hytt og pyne.

Anbefales ikke

Lege: Wonder Calvin Sekgopa Skrevet

Gjentatte forglemmelser av resepter og henvendelser. Lite eller ingen initiativ. Ser knapt på deg, ser i skjermen og trykker på tastaturet. Virker som lite av det som formidles kommer med. Ofte har man inntrykk av at man er neste i køen, og timen må "løpes igjennom" for å rekke alle på dagen. Gjentatte ganger veldig forsinket. Vanskelig å ha kommunikasjon med.

Verste “lege” jeg har møtt

Lege: Wonder Calvin Sekgopa Skrevet

Kom inn til denne sommervikar av en lege. En mer uinteresseret person har jeg aldri møtt. Bryde seg katten og meg og min grunn til timen. Satt med ryggen til meg, så inn i skjermen og lyttet ikke på det jeg sa. Var frekk og avvisende. Timen tok 3 minutter og han sa hadet med ryggen til meg.