Eikelandsosen Helsesenter

Telefonnummer56 58 02 9056 58 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Leitet 24 5640 Eikelandsosen

Siste vurderinger av Eikelandsosen Helsesenter

Dyktig lege, flink med voksne og med barn.

Lege: John Karl Filip Dahlström Skrevet

Har hatt Dahlström som fastlege i ca. fem år og han er fastlegen til mine barn. Jeg synest at vi er i gode kapable hender og er veldig fornøyd med legen vår.
Han er veldig hyggelig og veldig flink med barn, og jeg opplever at han lytter og tar meg som pasient alvorlig.

Fantatsisk lege

Lege: Ingunn Karin Glenjen Skrevet

Jeg ble svært godt tatt i mot, og hun brukte lang tid på meg for å komme til bunns i mine problemer. Selv om hun hadde dårlig tid, følte jeg aldri det som pasient. Hun var dyktig, imøtekommende og forståelsesfull. Anbefales!!

Aldri mer...

Lege: Joseph Tchomtchidji Skrevet

Ved flere anledninger har både jeg og mine barn fått ekstremt dårlig service hos denne legen. Han har en enorm hoven holdning ovenfor sine pasienter og jeg har hver gang blitt spurt når jeg har kommet inn der om hva jeg tror plagen kan være. Han syns jeg ved flere anledninger har krisemaksimert situasjonene. Den ene gangen fikk ikke barnet mitt puste skikkelig og da lo han av meg og spurte om jeg trodde h*n hadde hjerteinfarkt. Jeg svarte nei, og sa at jeg syns det er ubehagelig når barna puster dårlig og at jeg da vil ha et legetilsyn på dem, det syns han var rart.
Ved flere besøk har jeg gått derfra og følt meg direkte dum, vært irritert, og absolutt ikke fått hjelp.
Er denne legen på legevakten og jeg trenger hjelp, reiser jeg heller til Bergen en times reise unna.

Overkjørende og lite empatisk

Lege: Joseph Tchomtchidji Skrevet

Viser lite forståelse for barn med diagnoser, og liten imøtekommelse ovenfor barns foreldre.Lite serviceinnstilt. Dårlig språkforståelse og språkformidling. Jeg er skuffet.

Legen fra H....

Lege: Joseph Tchomtchidji Skrevet

Hos denne legen må du forsvare hvorfor du er syk og hvordan du er syk. Dersom han ikke er enig med deg, må du forlate kontoret hans med uforrettet ærend. Han viser manglende forståelse for pasientens situasjon og dersom du føler deg dårlig, enten det er psykisk eller fysisk, så klarer han å få deg til å føle deg enda mer dårligere etter konsultasjon hos han, og på toppen av det hele har han klart å få deg til å tro at det hele er din egen feil.
Styr langt unna denne legen !!