Eikelandsosen Helsesenter

Leitet 24 5640 Eikelandsosen

Siste vurderinger av Eikelandsosen Helsesenter

En dårlig opplevelse

Lege: Joseph Tchomtchidji Skrevet

Jeg har sjelden hatt en så dårlig opplevelse med legebesøk som jeg hadde hos denne legen. Han behandlet meg riktignok på legevakten, og ikke som fastlege. Jeg ble møtt med en ekstremt nedverdigende holdning, noe jeg ser går igjen i omtalene her. Han var totalt uinteressert i anamnese, og ble tydelig irritert da jeg uttrykte smerte og frustrasjon over situasjonen. Som helsepersonell har jeg full forståelse for at et søndagsskift på legevakten kan være stressende, men jeg har også kunnskap om hvordan man skal møte syke mennesker, og denne legens oppførsel gjenspeiler på ingen måte det jeg har lært. Styr unna!!

Empatisk,lyttende

Lege: Joseph Tchomtchidji Skrevet

En meget dyktig lege som 100 % tar meg, som pasient på alvor.Sender meg videre til bl a røntgen,mr osv,en gang for mye,enn en gang for lite.Gjennomfører grundige undersøkelser,er nøyaktig og flink .
Er tilgjengelig, avslappende og vennlig
En meget dyktig lege
Mvh

Dyktig lege, flink med voksne og med barn.

Lege: John Karl Filip Dahlström Skrevet

Har hatt Dahlström som fastlege i ca. fem år og han er fastlegen til mine barn. Jeg synest at vi er i gode kapable hender og er veldig fornøyd med legen vår.
Han er veldig hyggelig og veldig flink med barn, og jeg opplever at han lytter og tar meg som pasient alvorlig.

Fantatsisk lege

Lege: Ingunn Karin Glenjen Skrevet

Jeg ble svært godt tatt i mot, og hun brukte lang tid på meg for å komme til bunns i mine problemer. Selv om hun hadde dårlig tid, følte jeg aldri det som pasient. Hun var dyktig, imøtekommende og forståelsesfull. Anbefales!!

Aldri mer...

Lege: Joseph Tchomtchidji Skrevet

Ved flere anledninger har både jeg og mine barn fått ekstremt dårlig service hos denne legen. Han har en enorm hoven holdning ovenfor sine pasienter og jeg har hver gang blitt spurt når jeg har kommet inn der om hva jeg tror plagen kan være. Han syns jeg ved flere anledninger har krisemaksimert situasjonene. Den ene gangen fikk ikke barnet mitt puste skikkelig og da lo han av meg og spurte om jeg trodde h*n hadde hjerteinfarkt. Jeg svarte nei, og sa at jeg syns det er ubehagelig når barna puster dårlig og at jeg da vil ha et legetilsyn på dem, det syns han var rart.
Ved flere besøk har jeg gått derfra og følt meg direkte dum, vært irritert, og absolutt ikke fått hjelp.
Er denne legen på legevakten og jeg trenger hjelp, reiser jeg heller til Bergen en times reise unna.