Eikelandsosen Helsesenter

Telefonnummer56 58 02 9056 58 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Leitet 24 5640 Eikelandsosen

Siste vurderinger av Eikelandsosen Helsesenter

Overkjørende og lite empatisk

Lege: Joseph Tchomtchidji Skrevet

Viser lite forståelse for barn med diagnoser, og liten imøtekommelse ovenfor barns foreldre.Lite serviceinnstilt. Dårlig språkforståelse og språkformidling. Jeg er skuffet.

Legen fra H....

Lege: Joseph Tchomtchidji Skrevet

Hos denne legen må du forsvare hvorfor du er syk og hvordan du er syk. Dersom han ikke er enig med deg, må du forlate kontoret hans med uforrettet ærend. Han viser manglende forståelse for pasientens situasjon og dersom du føler deg dårlig, enten det er psykisk eller fysisk, så klarer han å få deg til å føle deg enda mer dårligere etter konsultasjon hos han, og på toppen av det hele har han klart å få deg til å tro at det hele er din egen feil.
Styr langt unna denne legen !!

Styr laaaaangt unna

Lege: Joseph Tchomtchidji Skrevet

«Kranglete» med pasientene sine, snakker utrolig dårlig mumlete dansk/norsk. Ubehagelig type.
Stadig flere ledige plasser på listen sier sitt, folk rømmer unna. Skal aldri mer til denne legen. Selve legekontoret er OK, men denne legen anbefales slett ikke.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: John Karl Filip Dahlström Skrevet

Dahlstrøm er den beste fastlege som finnes. Han lytter. Han ser deg og setter pasienten i sentrum. Utrolig vennlig og kunnskapsrik. Ettersom jeg er eldre, har jeg hatt flere fastleger, men Dahlstrøm er den første lege jeg har hatt, som med et varmt håndtrykk ønsker deg velkommen.

Kunnskapsrik

Lege: John Karl Filip Dahlström Skrevet

Behagelig og lyttende.
Føler meg både sett og hørt.
Dyktig lege og det baserer på min bakgrunn som tidligere helsearbeider.