Veavågen legesenter

Munkajordvegen 2 4276 Veavågen

Siste vurderinger av behandlere ved Veavågen legesenter

Den beste lege eg har hatt.

Lege: Morten Nygaard Skrevet

Jeg har hatt mange leger opp igjennom endel år, men følte ingen lege kunne gi meg forståelse og tok ting på alvor. Jeg fikk da morten nygaard som fast lege etter eg bytta. Å han hjalp meg og forsto meg.. han tok meg på alvor. Jeg kunne aldri bytta han ut med noen. Sykepleiene er ikke særlig vennlige, virker så sure

ikke noe jeg gleder meg til

Lege: Morten Nygaard Skrevet

Tenker hver gang jeg blir syk at jeg må bytte lege . Det er ikke noe hyggelig å gå her. Føler hverken at man blir hørt eller at man får svar . Heller ikke tatt seriøst. Han har lite øyekontakt og hadde det ikke vært for at jeg snakket ville det være en konsultasjonstime uten ett ord. Men legesekretærene derimot er verdens hyggeligste

Eneste allmennlegen jeg har hatt

Lege: Morten Nygaard Skrevet

Det skal sant sies at jeg bare har hatt en allmennlege i voksen alder og ingen og sammeligne med. Jeg føler at jeg blir sett, hørt og tatt på alvor. Jeg må ikke sitte lenge og vente på lekekontoret og får som regel komme til avtalt tid. Det lengset jeg har måttet vente var ca 30 min. Og det tar ikke mange uker for å komme til time, men gjerne bare en uke el. Det kan være litt tungt å måtte stå for samtalen da det burde vore motsatt. Men jeg får svar hvis jeg spør.
Sekretærene er utrolig koselige, kompetente og imøtekommende og trekker opp hele sjappa.

Generelt Misfornøyd

Lege: Morten Nygaard Skrevet

Har gått til dr.Nygaard i 3 år og tenker etter hvert legebesøk at jeg må bytte før neste legebesøk. Har nå endelig byttet. Han er lite imøtekommende. Ser deg ikke i øynene. Og jeg har ved alle legebesøk måttet "åpnet" og stått for samtalen.
Han svarer nesten kun på spørsmål.

Da jeg skulle på 6 ukers kontroll etter fødsel virket han flau og lite villig til å undersøke.. Jeg følter jeg måtte stå for all pratingen for å få han til å bli mer avslappet. Hele seansen var skikkelig klein.

Han prater heller ikke med barnet mitt og henvender seg kun til meg når han skal gjøre rutineundersøkelse av ører og hals. Heldigvis er ikke mitt barn sjenert eller redd.

Anbefaler virkelig ikke denne fastlegen - spesielt ikke til kvinner under graviditet og etterpå.!

Et pluss er koslige og flinke legesekretærer og at du kommer raskt inn.

Fantastisk god lege!

Lege: Morten Nygaard Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Hører, sjekker, lytter, tar prøver og sender deg til evt. spesialister om det skal være noe. Han er kanskje litt reservert dialog-messig, men får svar om man spør. Profesjonell, hyggelig og pålitelig lege! Kontordamene har derimot (dessverre) gitt meg et annet inntrykk. Det tar en EVIGHET å komme igjennom på tlf, og når man endelig kommer igjennom, blir man satt på vent og må dessverre sitte å høre på en fryktelig polyfonisk-ventesang. Virker ofte litt sure/grinete, men siden legen er så flink som han er, lar man det passere.