Veavågen legesenter

Munkajordvegen 2 4276 Veavågen

Siste vurderinger av Veavågen legesenter

Generelt Misfornøyd

Lege: Morten Nygaard Skrevet

Har gått til dr.Nygaard i 3 år og tenker etter hvert legebesøk at jeg må bytte før neste legebesøk. Har nå endelig byttet. Han er lite imøtekommende. Ser deg ikke i øynene. Og jeg har ved alle legebesøk måttet "åpnet" og stått for samtalen.
Han svarer nesten kun på spørsmål.

Da jeg skulle på 6 ukers kontroll etter fødsel virket han flau og lite villig til å undersøke.. Jeg følter jeg måtte stå for all pratingen for å få han til å bli mer avslappet. Hele seansen var skikkelig klein.

Han prater heller ikke med barnet mitt og henvender seg kun til meg når han skal gjøre rutineundersøkelse av ører og hals. Heldigvis er ikke mitt barn sjenert eller redd.

Anbefaler virkelig ikke denne fastlegen - spesielt ikke til kvinner under graviditet og etterpå.!

Et pluss er koslige og flinke legesekretærer og at du kommer raskt inn.

Fantastisk god lege!

Lege: Morten Nygaard Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Hører, sjekker, lytter, tar prøver og sender deg til evt. spesialister om det skal være noe. Han er kanskje litt reservert dialog-messig, men får svar om man spør. Profesjonell, hyggelig og pålitelig lege! Kontordamene har derimot (dessverre) gitt meg et annet inntrykk. Det tar en EVIGHET å komme igjennom på tlf, og når man endelig kommer igjennom, blir man satt på vent og må dessverre sitte å høre på en fryktelig polyfonisk-ventesang. Virker ofte litt sure/grinete, men siden legen er så flink som han er, lar man det passere.

Flink og grei

Lege: Morten Nygaard Skrevet

En flink og ordentlig lege, og en grei kar som er behagelig å snakke med.

Er litt tilbakelent eller reservert i dialogformen, men man får som regel svar om man spør.

Tar deg på alvor og gir deg tid.

Lege: Morten Nygaard Skrevet

Ok lege, tålmodig, lyttende og reflekterende..
Liker ikke at kontordama kommer inn under konsultasjon uten forvarsel.
Dette er forstyrrende og respektløst overfor pasienten.
Bør bli lettere tilgjengelig på telefon.
Hva med sms eller e-postsystem for bestilling av time og utveksling av informasjon?

Pålitelig og flink

Lege: Morten Nygaard Skrevet

En lege som bryr seg og som gjør hva han kan for å hjelpe! Og hvis han ikke kan hjelpe deg selv så sender han deg videre til noen som kan! Han er heller ikke redd for å presse litt, både pasient og andre leger og han har hjulpet både meg og mine to barn til en bedre hverdag helsemessig sett.
Eneste minuset er tilgjengeligheten, er til tider håpløst å komme gjennom på tlf.