Oasen legesenter DA

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Oasen legesenter DA

Ikke tilgjengelig

Lege: Geir Thue Skrevet

Bad om en legetime i løpet av den nærmeste måneden. Fikk tilbud om en time 5 uker frem i tid som ikke passet. Byttet da fastlege.

The best !

Lege: Åge Emil Dahl Skrevet

Dyktig, flink, nøye, imøtekommende og tolmodig. Den beste legen jeg noen gang har vært hoss.

Fantastisk mann.

Lege: Åge Emil Dahl Skrevet

Åge Emil Dahl er den beste legen man kan ønske seg. Man blir hørt og sett, og han er lun og behagelig. Meget dyktig i faget. Dessverre er han ikke fastlegen min lenger da jeg har flyttet til en annen by, jeg leter fortsatt etter en lege her jeg bor nå som kan måle seg, det har jeg etterhvert skjønt ikke blir enkelt. Anbefales på det sterkeste!

Helt fantastisk!

Lege: Birgitte Fos Lundekvam Skrevet

En helt fantastisk lege, imøtekommende og forståelsesfull. Hun har kanskje noe knapt med tid, men hun får alltid tid til en liten samtale, hun kan sakene sine og er kjapp i avtrekkeren om det er noe. Håper hun snart blir ledig slik at jeg kan komme tilbake til henne :-)

Kvalitet og service

Lege: Geir Thue Skrevet

Legen til hele familien, utviser en stor profesjonalitet. Ikke alltid lett å komme til siden han er på universitet 2 dager i uken, men uansett verdt det da han har såpass kvalitet og ro over arbeidet.