Cort Piil Helsesenter AS

Strandgaten 221 5005 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Cort Piil Helsesenter AS

Arrogant

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

De gangene jeg har vært hos Dalaker har jeg sittet igjen med en følelse av å ikke bli tatt seriøst, han er lite opptatt av å høre på hva pasienten sier, og mer opptatt av å høre sin egen stemme. Han har også en uvane med å ordlegge seg lite fintfølende, noe som blir en ekstra belastning når man i utgangspunktet er i en "utsatt posisjon". For eksempel dro han en, etter min mening, svært upassende spøk om mitt sexliv på 6 ukers kontroll etter fødsel. Jeg forventer en langt høyere grad av profesjonalitet hos en lege!

Har et veldig godt inntrykk av denne legen

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Har nettopp fått ham til fastlege. Han er lyttende, hyggelig og uformell, noe jeg setter stor pris på! Han har et meget godt humør, noe som smitter! En lege man kan stole på tror jeg!

Humoristisk og uformell..

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Irfan har en befriende mangel på legearroganse. Han virker faglig dyktig og er grundig og lyttende. Dessuten har han et humør som i seg selv kan lege det meste !

Flott lege

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Bryr seg, har god tid til å prate og tar en særiøst! Omtenksom og veldig hyggelig.

Sannsynligvis verste legen i Norge

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Hadde han her som fastlege for noen år tilbake igjen. Som enkelte andre har nevnt, det var "en kamp" å prøve å få fortalt problemene sine. Han var ikke det minste interessert i å høre omstendighetene rundt problemet (ryggproblemer), og i stedetfor brukte han tiden på å gi en moralpreike om hvordan jeg burde endre min livsstil til det han antok jeg ikke hadde (uten å ha spurt først). Mer ovenpå og nedlatende type har jeg aldri sett i legebransjen.