Vålerlegene DA

Vestlia 1 1592 Våler i Østfold

Siste vurderinger av Vålerlegene DA

Du blir tatt på alvor !

Lege: Cecilie Bordado Simensen Skrevet

Begynte hos Cecilies vikar i 2016 og var egentlig litt skeptisk til at hun skulle komme tilbake for jeg likte vikaren. Men Cecilie viste seg å være et fantastisk menneske ,som lytter ,handler og tar deg på alvor. Tar seg god tid til pasienten og får meg til å føle meg sett og hørt.

Ingen bedre

Lege: Ingebjørg Strømnes-Vetvik Skrevet

Ingebjørg er en som alltid tar seg tid til deg, hun lytter, henviser deg videre om nødvendig, tar ekstra prøver, er engasjert, forklarer godt, er trygg og setter alltid opp kontrolltime om nødvendig. Lett å få tak i om det er noe man lurer på, og da beroliger hun etter beste evne :)

Gleder med alltid til legetime hos Uzma

Lege: Uzma Sajjad Rizvi Stensvold Skrevet

Uzma er en lege som burde være standarden for hvordan en lege skal være, vært hos mange offentlige og private leger, men ingen som kan måle seg med Uzma. Hun tar deg imot med åpne armer og bryr seg genuint om pssientene sine. Uten Uzma måtte jeg forholdt meg til flere leger sine gjettinger, men nå kan jeg tilpasse og trene meg opp riktig etter at hun ikke har gjettet, men faktisk funnet ut så godt hun kan ( fra sin posisjon, med oppfølging og henvisninger jeg har trengt ) av mine plager. Er takknemlig for at det finnes leger som henne. Anbefales på det sterkeste:)

Engasjert og hjelpsom.

Lege: Ingebjørg Strømnes-Vetvik Skrevet

En lege som engasjerer seg og ikke minst følger opp og alltid er positiv, hjelpsom og forståelsesfull..
Tilgjengeligheten kunne vært noe enklere men antar hun er like tilgjengelig som andre privatpraktiserende leger dessverre.

Veldig dyktig

Lege: Uzma Sajjad Rizvi Stensvold Skrevet

En lege som tar seg tid til deg uansett. Faglig dyktighet. Alltid blid og imøtekommende.

Dessverre kan ikke det samme sies om kontorpersonale. Svarer ikke på telefon, mer opptatt av å skravle med andre. Ofte sure når man skal noe der.