Vålerlegene DA

Vestlia 1 1592 Våler i Østfold

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerlegene DA

Helt fantastisk

Lege: Uzma Sajjad Rizvi Skrevet

Har hatt Uzma som lege i 5 år. Hun er den snilleste, hyggeligste og søteste damen jeg har vært borti. Hun viser personlig interesse, tar seg tid til deg og gjør alt hun lover. Sender henvisninger på dagen, og har alltid vært til stor hjelp.

Utrolig dyktig

Lege: Ingebjørg Strømnes-Vetvik Skrevet

Veldig fornøyd med Ingebjørg som fastlege. Hun er forståelsesfull og hjelper alltid. Er opptatt av å finne løsninger på det man kommer med. Flink til å følge opp sine pasienter. Anbefales på det varmeste.

Empatisk, interessert, profesjonell

Lege: Uzma Sajjad Rizvi Skrevet

Hun er effektiv, ønsker å forstå hva jeg har kommet for.
Dette gjør hun på en behagelig måte med humor og alvor der det passer.
Tillitvekkende..

Helt fantastisk!

Lege: Ingebjørg Strømnes-Vetvik Skrevet

Jeg er så glad jeg og min samboer har Ingebjørg. Hun har hjulpet oss mye og er en trygg person. Hun er veldig empatisk og forståelsesfull. Rett og slett helt fantastisk!

Dyktig lege

Lege: Gagandeep Singh Skrevet

Jeg har vært hos Singh mange ganger, da han var vikar for min egen fastlege en lengre periode, og føler meg svært heldig som fikk akkurat han. Han er kunnskapsrik, og flink til å lytte. Han får også ting til å skje, når han forstår at det er ting som haster. Har opplevd å "sitte fast" i sykehus systemet, hvor ting går alt for tregt, men etter en telefon fra Singh så løste det seg veldig raskt. Han har også hjulpet et familiemedlem i en akutt situasjon, hvor han møtte personlig opp etter arbeidstid. Da snakker man en lege som virkelig bryr seg. Kan varmt anbefale denne legen, om du ønsker en som følger opp og tar deg på alvor.