Vålerlegene DA

Vestlia 1 1592 Våler i Østfold

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerlegene DA

Flink lege, mindre bra legekontor

Lege: Ingebjørg Strømnes-Vetvik Skrevet

Ingebjørg er en flink lege. Vært veldig fornøyd med hun. Tilgjengeligheten kunne vært noe bedre. Vanskelig å bestille time. Vanskelig å komme igjennom på telefon til resepsjonen.

Fantastisk flink og god

Lege: Uzma Sajjad Rizvi Stensvold Skrevet

Jeg har hatt Uzma som lege i flere år nå, og er alt i alt veldig fornøyd. Både jeg og min datter har fått god og forsvarlig hjelp når vi trenger det. Hun er faglig dyktig, og flink til å inkludere pasienten sin i avgjørelser og behandlinger som angår pasienten. Opplever også at hun (og vikarer) tar ting på alvor når det blir akutt, og hun tar heller en telefon for mye enn for lite til andre spesialister ved behov. Det eneste jeg har opplevd negativt er enkelte på kontoret, men det tilhører sjeldenhetene. Uzma er mild og høflig, og opplever at hvis hun ser på skjermen mens vi prater så beklager hun og forklarer at det er for å få notert ned mest mulig til feks. en videre henvisning. Hun tar også tak der det trengs, og hun tør å stå på for pasientens beste.

Empatisk og utrolig kunnskapsrik.

Lege: Ingebjørg Strømnes-Vetvik Skrevet

Den absolutte beste fast legen jeg har hatt. Hele familien har henne og vi er alle fornøyde. Hun viser forståelse for situasjonen en befinner seg i og har alltids kommet med en løsning. Om du lurer på hvilken lege du skal bytte til så trenger du ikke å lete lenger, er bare å gjøre det. Jeg tviler utrolig sterkt på at du vil angre.

Super

Lege: Uzma Sajjad Rizvi Stensvold Skrevet

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Byttet til Uzma for 2 år siden.hun er en fantastisk dame som lytter og tar dine problemer på alvor 😊

Engasjert og medmenneskelig!

Lege: Uzma Sajjad Rizvi Stensvold Skrevet

Endelig har jeg funnet en lege som virkelig bryr seg, og følger opp. Hun er både blid, imøtekommende, trygg, medmenneskelig og virkelig interessert i deg som person. En lege som er enkel å kommunisere med og som lytter!