Vålerlegene DA

Vestlia 1 1592 Våler i Østfold

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerlegene DA

Fantastisk flink og god

Lege: Uzma Sajjad Rizvi Skrevet

Jeg har hatt Uzma som lege i flere år nå, og er alt i alt veldig fornøyd. Både jeg og min datter har fått god og forsvarlig hjelp når vi trenger det. Hun er faglig dyktig, og flink til å inkludere pasienten sin i avgjørelser og behandlinger som angår pasienten. Opplever også at hun (og vikarer) tar ting på alvor når det blir akutt, og hun tar heller en telefon for mye enn for lite til andre spesialister ved behov. Det eneste jeg har opplevd negativt er enkelte på kontoret, men det tilhører sjeldenhetene. Uzma er mild og høflig, og opplever at hvis hun ser på skjermen mens vi prater så beklager hun og forklarer at det er for å få notert ned mest mulig til feks. en videre henvisning. Hun tar også tak der det trengs, og hun tør å stå på for pasientens beste.

Empatisk og utrolig kunnskapsrik.

Lege: Ingebjørg Strømnes-Vetvik Skrevet

Den absolutte beste fast legen jeg har hatt. Hele familien har henne og vi er alle fornøyde. Hun viser forståelse for situasjonen en befinner seg i og har alltids kommet med en løsning. Om du lurer på hvilken lege du skal bytte til så trenger du ikke å lete lenger, er bare å gjøre det. Jeg tviler utrolig sterkt på at du vil angre.

Super

Lege: Uzma Sajjad Rizvi Skrevet

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Byttet til Uzma for 2 år siden.hun er en fantastisk dame som lytter og tar dine problemer på alvor 😊

Engasjert og medmenneskelig!

Lege: Uzma Sajjad Rizvi Skrevet

Endelig har jeg funnet en lege som virkelig bryr seg, og følger opp. Hun er både blid, imøtekommende, trygg, medmenneskelig og virkelig interessert i deg som person. En lege som er enkel å kommunisere med og som lytter!

Medmenneskelig og trygg lege

Lege: Ingebjørg Strømnes-Vetvik Skrevet

Ingebjørg har vært legen min i flere år og med god grunn. Hun er en utrolig kunnskapsrik og trygg lege - i tillegg til å være utrolig medmenneskelig, lyttende og omsorgsfull. Som pasient blir man alltid tatt på alvor, og hun er genuint opptatt av å hjelpe og se hele mennesket. I hver time tar hun seg alltid tid til å spørre om det er noe mer man lurer på før timen avsluttes. Hun følger alltid opp prøvesvar med å ringe eller sende sms uansett hva resultatet er - noe som føles veldig trygt. I tillegg tar hun seg tid til å skrive gode henvisninger og henviser til rett sted dersom det trengs. Jeg er utrolig takknemlig for å ha henne som fastlege, og kommer aldri til å bytte.