Ingebjørg Strømnes-Vetvik

Autorisasjon (2015)

Vålerlegene DA Telefonnummer69 10 91 9169 10 91 ...
Vestlia 1 1592 Våler i Østfold
Ingebjørg Strømnes-Vetvik er en av 5 fastleger i Våler

Siste vurderinger av Ingebjørg Strømnes-Vetvik

Utrolig dyktig

Veldig fornøyd med Ingebjørg som fastlege. Hun er forståelsesfull og hjelper alltid. Er opptatt av å finne løsninger på det man kommer med. Flink til å følge opp sine pasienter. Anbefales på det varmeste.

Helt fantastisk!

Jeg er så glad jeg og min samboer har Ingebjørg. Hun har hjulpet oss mye og er en trygg person. Hun er veldig empatisk og forståelsesfull. Rett og slett helt fantastisk!

Flink lege, mindre bra legekontor

Ingebjørg er en flink lege. Vært veldig fornøyd med hun. Tilgjengeligheten kunne vært noe bedre. Vanskelig å bestille time. Vanskelig å komme igjennom på telefon til resepsjonen.

Empatisk og utrolig kunnskapsrik.

Den absolutte beste fast legen jeg har hatt. Hele familien har henne og vi er alle fornøyde. Hun viser forståelse for situasjonen en befinner seg i og har alltids kommet med en løsning. Om du lurer på hvilken lege du skal bytte til så trenger du ikke å lete lenger, er bare å gjøre det. Jeg tviler utrolig sterkt på at du vil angre.

Medmenneskelig og trygg lege

Ingebjørg har vært legen min i flere år og med god grunn. Hun er en utrolig kunnskapsrik og trygg lege - i tillegg til å være utrolig medmenneskelig, lyttende og omsorgsfull. Som pasient blir man alltid tatt på alvor, og hun er genuint opptatt av å hjelpe og se hele mennesket. I hver time tar hun seg alltid tid til å spørre om det er noe mer man lurer på før timen avsluttes. Hun følger alltid opp prøvesvar med å ringe eller sende sms uansett hva resultatet er - noe som føles veldig trygt. I tillegg tar hun seg tid til å skrive gode henvisninger og henviser til rett sted dersom det trengs. Jeg er utrolig takknemlig for å ha henne som fastlege, og kommer aldri til å bytte.