Ingebjørg Strømnes-Vetvik

Vålerlegene DA
Vestlia 1 1592 Våler i Østfold
Ingebjørg Strømnes-Vetvik er en av 5 fastleger i Våler

Siste vurderinger av Ingebjørg Strømnes-Vetvik

Flink lege, mindre bra legekontor

Ingebjørg er en flink lege. Vært veldig fornøyd med hun. Tilgjengeligheten kunne vært noe bedre. Vanskelig å bestille time. Vanskelig å komme igjennom på telefon til resepsjonen.

Empatisk og utrolig kunnskapsrik.

Den absolutte beste fast legen jeg har hatt. Hele familien har henne og vi er alle fornøyde. Hun viser forståelse for situasjonen en befinner seg i og har alltids kommet med en løsning. Om du lurer på hvilken lege du skal bytte til så trenger du ikke å lete lenger, er bare å gjøre det. Jeg tviler utrolig sterkt på at du vil angre.

Medmenneskelig og trygg lege

Ingebjørg har vært legen min i flere år og med god grunn. Hun er en utrolig kunnskapsrik og trygg lege - i tillegg til å være utrolig medmenneskelig, lyttende og omsorgsfull. Som pasient blir man alltid tatt på alvor, og hun er genuint opptatt av å hjelpe og se hele mennesket. I hver time tar hun seg alltid tid til å spørre om det er noe mer man lurer på før timen avsluttes. Hun følger alltid opp prøvesvar med å ringe eller sende sms uansett hva resultatet er - noe som føles veldig trygt. I tillegg tar hun seg tid til å skrive gode henvisninger og henviser til rett sted dersom det trengs. Jeg er utrolig takknemlig for å ha henne som fastlege, og kommer aldri til å bytte.

Trygg

Fantastisk medmenneskelig, engasjert, empatisk, god evne til å lyte, bruker god tid med pasienter. Super lege.

Dyktig og god lege

Har gått hos henne lenge og er alltid like fornøyd etter hver time. Tar deg virkelig på alvor og har tid til å lytte og hjelpe. Er det noe hun skulle være usikker på leser hun seg opp og snakker med de andre legene og finner ut av det.
Kan noen ganger være vanskelig å komme igjennom på telefon, men da er det veldig kjekt at de har bestilling over nettet også.
Vil virkelig anbefale henne!