Seaside Klinikken

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Seaside Klinikken

Overlegen og belærende.

Lege: Marthe Sem Skrevet

Jeg ville ha en helsjekk i forhold til kjønnsykdommer, jeg ville ha med hiv test, det synes hun var unødvendig.
Da jeg innsisterte, spurte hun om jeg hadde sex med andre menn.
Så tydeligvis er det bare homser som kan få hiv.

Fantastisk god lege!

Lege: Marthe Sem Skrevet

Marthe er dn vanvittig dyktig lege som virkelig ser pasienten. Jeg har aldri hatt en bedre fastlege! Føler meg godt ivaretatt og trygg. Kommer med gode råd, passer på med god oppfølging. Empatisk, snill, flink, kunnskapsrik. Tar seg alltid god tid. Anbfeales på det varmeste!

Veldig dyktig og ivaretagende

Lege: Marthe Sem Skrevet

En dyktig fastlege med godt og ivaretagende pasientfokus. Gir god og kunnskapsrik oppfølgning. SKaper god trygghet.

Flink og kunnskapsrik

Lege: Marthe Sem Skrevet

Ser og hører pasienten og er en problem løser . veldig fornøyd . Lett å få time og lite ventetid ...

Veldig lite empatisk lege…

Lege: Marthe Sem Skrevet

Kvier meg hver eneste gang jeg skal ringe eller bestille time hos henne. Har nok derfor kun vært i kontakt med henne på det meste 3-4 ganger. Like skuffet hver gang. Hennes «ovenfra og ned holdning» gjør at man føler seg skikkelig dum i det man forlater timen.
Empati er nok et helt fremmed ord for henne, dessverre… hun er så opptatt av å gjøre «alt etter boken» at det går rett og slett utover medmenneskelighet…
Står i kø hos en annen fastlege i Drøbak, så fort ledig plass dukker opp blir det legebytte!