Sjøgata Legesenter AS

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Legesenter AS

Absolutt beste fastlegen

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Jorid har vært helt fantastisk. Veldig tilstede. Veldig effektiv. Veldig imøtekomme. Svært empatisk og tar saken seriøst.
Hun tar unna meldinger og annet på
kveldstid. Allikevel nok overskudd å møte med omsorg når man er på time. Har aldri hatt en bedre lege før.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Jan Einar Skålevik Skrevet

Han svarer raskt på henvendelser over E-konsultasjon (max to dagers ventetid på det lengste). Han tar seg tiden til å faktisk gjennomføre undersøkelser fremfor å avfeie problemene. Har fått svar på utfordringer jeg har hatt i mange år fordi han har tatt seg tiden og spiller videre på de problemene jeg kommer inn med. Hyggelig og flink til å bygge en relasjon sånn at han har et helthetsbilde av meg som pasient og kan se sammeheng mellom ulike symtomer. Ydmyk og tar i mot innspill og evaluerer tidligere valg.

Dyktig og trygg

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Jeg har hatt Jorid som fastlege siden 2018, og føler meg alltid godt ivaretatt. Hun tar seg tid til hver pasient, er grundig og gjør legebesøket til en god opplevelse. Det er stort sett alltid mulig å få bestilt seg en time i løpet av en uke. Er trygg i rollen, og tar bekymringene mine (store eller små) på høyeste alvor. Anbefales på det sterkeste!

Lytter og tar deg på alvor

Lege: Johanne Vold Skrevet

Har gått til Johanne et par år og føler alltid at jeg får hjelp, enten hun henviser videre eller kan foreta undersøkelser på legesenteret. Hun er lun, tillitsvekkende og imøtekommende. Til tross for at fastleger har kort tid til hver pasient, føler jeg aldri at hun stresser med å bli ferdig med meg.

Erfaren, Empatisk og Hjelpsom

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Jorid oppfører seg svært profesjonellt men også empatisk. Hun føles hun tar seg tid til å behandle meg når jeg har hatt timer, og som om hun lytter til det jeg sier og gjør sitt ytterste for å hjelpe meg med de evt. plagene. Jeg har ingenting å klage på.