Majorstuen Legesenter

Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Legesenter

Anbefalte yoga da jeg ba om psykolog

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

For en tid tilbake behøvde jeg noen å snakke med, gjerne en psykolog.Jeg ba om henvisning til psykolog eller psykomotoriker. Han gav meg en liste over alle aktuelle psykologer/psykomotorikere, men fortalte meg at det var helt umulig å få time hos noen av dem, og at jeg nesten bare kunne glemme det. Alt han kunne tilby var tips om yogatimer! Sikkert bra det, men det opplevdes som en ansvars avskrivelse fra ham. Jeg slet også med søvnløshet, og istedet for å utrede meg, gav han meg sovemedisin som gjorde meg sløv. Han lyttet ikke så jeg byttet fastlege og kan dessverre ikke anbefale ham....

Rask, uempatisk lege, frekk personale

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Du blir først møtt/snakker med en freidig resepsjonist som insisterer på å høre hele sykdomsbildet for å tillatte en booking av time, altså en vilkårlig dame i skranken uten legeutdanning som gir diagnoser, og evt nekter deg legetime. Min bronkitt (virus) var "ikke alvorlig nok" for hastetime, enda jeg allerede hadde fått det påvist av legevakt. Måtte evt vente i to uker på time. Takket være ingen hjelp fra fastlegen, er jeg syk på min 7-ende uke, og fast kunde hos legevakten. Når jeg kritiserte legen på rutinene, ble jeg bedt om å skifte legekontor. Selve legen er "alternativ", han unngår å gi medisiner selv når det er virkelig behov. Under ribbeinsbrudd for et par år siden, ble jeg nektet smertestillende.

Utrolig fornøyd!

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Har virkelig det beste inntrykket av min fastlege, Henrik Evjen. Benytter meg sjelden av fastlege, men når jeg nå har hatt problemer med hoften, tok han meg seriøst fra første sekund. Han lyttet til mine problemer, har tatt behandlingen på alvor, og vi har planer om videre henvisning til spesialist dersom ting ikke bedrer seg. Jeg følte meg ivaretatt og trygg!

I tillegg er han svært rask til å svare på elektroniske forespørsler om e-resept!

Lite hjelp å få

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Hadde denne fastlegen en kort periode, men måtte bytte da det var lite saklig hjelp å få. Han virket forbausende lite interessert, og jeg følte ikke at han tok meg på alvor. Det var vanskelig å få satt opp time og når jeg først fikk time, var det om å gjøre å få den avviklet så fort som mulig. Dobbelttimer praktiseres ikke. Heldigvis finnes det bedre fastleger enn denne.

Veldig dårlig

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Lite imøtekommende lege, virket uinteressert i å høre på meg som
Pasient. Bagaliserte problemene mine og jeg kom ut fra legekontoret like usikker som jeg var før jeg gikk inn ang hva som feiler meg.