Bengt Anders Wedén

Kirkeveien 61 0364 Oslo
Bengt Anders Wedén er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bengt Anders Wedén

Styr unna

Hadde denne fastlegen i 2 år.
Brukte legen til å fornye resepter. Men en dag trengte jeg sykemelding,og når legen skrev inn feil startdato på sykemeldingen 3 ganger generere dette 3 fakturaer. Syns det var urimelig å skulle betale 3 ganger for 1 sykemelding. Når legen ble konfrontert med dette så var legens respons umiddelbart at det var fakturautsteder som jeg skulle ta dette med. De så at dette var det fastlegen som skulle løse. Legens videre respons var da at ueg var en kverulant som fint kunne bytte fastlege. Her var det overhode ikke snakk om å komme frem til en annen løsning på problemet. I denne dialogen viste han også flere tegn på arrogant holdning som jeg mener ikke hører hjemme noe sted. Ser at det er flere som har kommentert lignende på han. Tenker at en slik "feil" som han gjorde med denne sykemeldingen fort kan generere masse penger for han ettersom han har mange pasienter på listen sin.

Sender man henvendelser til legekontoret blir de aldri besvart.

Det finnes MANGE fastleger i Majorstua området og denne legen er det bare å styre unna. Det finnes leger som tar ansvar for egne feil uansett hvor store eller små de er, og som rydder opp uten å la pasienten betale for det,og der gjør ikke denne legen.

Meget fornøyd, En fantastisk fastlege som tar deg og dine problemer på alvor

Kunnskapsrik. Hyggelig. God lytter.Dr Weden har vært min fastlege i mange år og jeg har aldri vurdert å,bytte fastlege. Som allerede skrevet , god lytter, tar deg på alvor og sender deg videre til,undersøkelser hos spesialister om nødvendig.

Fantastisk

Super fastlege. Min mann bruker fremdeles Dr Weden til tross for at vi har flyttet fra Oslo og bor ganske så langt unna. Kunnskapsrik og hyggelig.

Fantastisk fastlege

Dr. Wedén er en svært hyggelig fastlege, man blir bestandig møtt med et smil. Tydelig på hva jeg skal gjøre og har god humor. Oppleves ryddig og tar seg tid, absolutt empatisk og koselig.

Uforskammet og nedlatende

Jeg satt på venterommet hos Majorstua legesenter, med kraftig betennelse i kjeven. Jeg såg rett og slett fæl ut! Jeg gjemte meg litt unna en mor med et lite barn, for å ikke skremme barnet. Hette på hodet og med ryggen til.
Inn kommer lege Bengt Anders Wedén, skjeller meg ut, og at jeg hadde med sitte med de andre og ikke drive og snike og være en raring.
Mannen skulle ikke jobbet med mennesker.
For meg så var dette siste gang. Stedet anbefales ikke!