Bengt Anders Wedén

Majorstuen Legesenter
Kirkeveien 61 0364 Oslo
Bengt Anders Wedén er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bengt Anders Wedén

Kombinerer det beste av skole og komplimentærmedisin.

Har mer enn 6 års erfaring av en kunnskapsrik, førståelsefull og trygg lege som også har stått meg bi i for han vansklige situasjoner, som for eksempel arbeidskonflikter i egen bydel. Som oppvokst i en legeslekt har jeg et bein i vanlig skolemedisin og på grunn av egeninteresse og ulike utdannelser et ben i komplementærmedisinen. Jeg syns derfor at jeg har et godt grunnlag til å vurdere hans råd til meg, enten medisinske eller andre i forhold til den enkelte åkomma. Jeg føler at han alltid respekterer mine egne avgjørelser, og behandler meg med respekt.
At han også bruker så pass mye av sin tid som arbeidende barnefar til at også både spre sine kunnskaper og innhente nye gir meg også et inntrykk av at han har et brinnande interesse for det han holder på med både yrkesmessig og i forhold til sine pasienter.

Under forventet

Benyttet første møtet på å fortelle hvordan det kunne være mulig at jeg fikk plass hos ham - han som hadde hatt full venteliste i lange tider.

Problematiserer ikke grundig nok og er ikke flink nok til å lytte. Dette gjør at jeg bytter lege etter litt over et halvt år med ham som lege.

Inkompetent og ufleksibel

Jeg anbefaler absolut ikke Bengt Weden som lege. Han kan ikke gi en konkret vurdering eller tar en situasjon med alvor. Har hatt mange problemer med Isjas og prolaps og skulle ta en MR undersøkelse men han sendt meg til et sted med lengst ventetid. Når jeg spurt å bytte røntgen stedet til en med raskere bahandlingstid, dette var ikke ok fordi han jobbet ikke med dem... Til slutt 7 uker mens dette kunne ha skjedd i 2!
Sist kom jeg 5 minutter forsinket og ventet 12 minutter i venterom med ingen andre pasient i romet, men han nektet å se meg så måtte jeg bestille ny time. Frekk og ufleksibel. Det var ingen folk der!!!
Pluss at han svarer aldri på sms... Helt håpeløss den lege her.

Frekk og utrolig lite omtenksom

Dro til han som gravid med blødninger, og ble sendt hjem fordi jeg ikke hadde med urinprøve, noe jeg ikke hadde fått beskjed om å ta med. Fikk beskjed om å vente en hel uke til neste time, selvom jeg allerede hadde ventet i en uke allerede. Et legesenter som tar veldig lite hensyn til hvordan du har det. Byttet på dagen. Anbefaler ikke dette legesenteret!!

Tillitsvekkende

En seriøs og moderne lege som tar pasienten på alvor.
Han har også kunskap og innsikt om kroppens helhet og forholdet mellom kropp og sjel, hvilket ikke er så vanlig i dagens skolemedisin. Anbefales!