Bengt Anders Wedén

Kirkeveien 61 0364 Oslo
Bengt Anders Wedén er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bengt Anders Wedén

Tillitsvekkende

En seriøs og moderne lege som tar pasienten på alvor.
Han har også kunskap og innsikt om kroppens helhet og forholdet mellom kropp og sjel, hvilket ikke er så vanlig i dagens skolemedisin. Anbefales!

Flink lege

Flink og effektiv. Har mye erfaring, og holder seg oppdatert. Har alltid vært presis. Hyggelig mann som tar deg på alvor!

Tar deg ikke på alvor

Det virker som om Weden vil ha deg ut før du har rukket å komme inn. Han er stressa, kjapp og tar raske beslutninger. Jeg har vært der nå tre ganger og har hatt denne opplevelsen hver gang.

God tid og hjelpsom.

God tid og hjelpsom er min oppfattning av dr. Veden.
Han har vært villig til å tenke uten for boksen ved noen anledninger.
Det har aldri vært noe problem å få time eller resept på kort varsel.
Beliggen heten passer meg utmerket da det er T-bane, buss og trikk i umiddelbar nærhet.

Tar ikke pasient på alvor

Dette er en lege som dessverre gjør administrative feil, uten å ville innrømme det i etterkant. Legen tar ikke tar pasientens symptomer på alvor. Når mine prøver ble "borte" fikk jeg til svar at det ikke var så farlig, og at jeg heller kunne gå et annet sted og ta prøver der. Det var ikke hans problem at prøvene hadde forsvunnet.

Når jeg konfronterte legen med at jeg ikke kunne godta dette, fikk jeg til svar at han ikke var interessert i å ha slike pasienter som meg.

Jeg er både skremt og dypt skuffet. Jeg unner ingen andre den opplevelsen jeg har hatt hos denne legen.

Her betaler man for et tilbud man ikke får.