Majorstuen Legesenter

Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Legesenter

Mer opptatt av å tjene penger enn å behandle

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Ber deg bestille ny time hvis man har spørsmål om mer enn to ting. Veldig dårlig kommunikasjon og arrogant fremtoning.

Flink og effektiv

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Veldig fornøyd med Henrik, kan nevne mye men det viktigste er at han løser problemet jeg kommer med.

Setter også pris på at han svarer raskt digitalt, til og med i helger og helligdager.

Har anbefalt han til flere.

God lege som hjelper deg

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Anbefaler denne legen til alle mine vedkjente. Henrik har hjulpet meg masse, han tar min helse og utfordringer på helse og gir seg ikke før en god løsning er funnet. Han følger også opp når det er nødvendig etter en legetime. Svarer raskt og alltid på henvendelser på helsenorge.no.

Grundig og tilgjengelig.

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Veldig fornøyd med Henrik. Takket være hans grundighet fikk jeg raskt utredet og operert, noe som forhindret en påbegynnede nyresvikt. Absolutt anbefales. Videre er han også veldig tilgjengelig fysisk og elektronisk.

Dårlig lege

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Legen overtalte meg å trappe ned en medisin som jeg hadde tatt i årevis. Når det viste seg at det var ikke bra, prøvde han å legge skylde på meg først. Situasjonen min ble på grunn av det enda verre, men etter flere slitsomme måneder gikk det heldigvis bedre.

En gang betalte jeg en time hos ham to ganger, prøvde å få det tilbakebetalt, men fikk det aldri.