Majorstuen Legesenter

Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Legesenter

Ikke tillfredstillende

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Legen trenger å lære seg å lytte til sine pasienter. Arrogant og lite tilllitsfullt fremtoning i sin kommunikasjon.

Seriøs og profesjonell

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Jeg og min familie har brukt denne fastlegen i flere år og kommer ikke til å bytte. Han tar oss alltid på alvor, lytter, er kunnskapsrik og henviser videre når det er behov. Anbefales på det sterkeste. Beste fastlegen jeg har hatt!

Sikkert ok lege, men umulig å få time!!

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Majorstuen «legesenter» er bare to ansatte leger. Det er sjelden ledig time kortere enn 4-5 uker frem i tid. Resultatet er at jeg har brukt dr.dropin i stedet, bare for i det hele tatt å få en time. De er dessuten vanskelig å nå frem på telefon. Jeg har knapt vært innom der på 5 år og for en som går sjelden til legen, er det lite tilfredsstillende at det ikke er mulig å få time når man først har behov. Ikke er legen spesielt hyggelig heller, selv on han sikkert er ok flink…

Lite behjelpelig, kan ikke anbefales

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Har vært hos Evjen med ulike plager, og har fra første stund hatt en følelse av at han vil ha deg ut av kontoret så fort som mulig. Han gjør kun det han absolutt må, og gjør ingenting utover det absolutt nødvendige for å sørge for at pasienten går derfra med en følelse av å ha blitt hjulpet. Dro rett til en privat klinikk etter forrige legetime, da jeg gikk ut med følelsen av at han ikke gadd å hjelpe i det hele tatt. Han gir inntrykk av å ikke lytte til det jeg sier, og setter i gang med å skrive med en gang jeg kommer inn uten noe særlig kommunikasjon. Virker kald og rett frem uinteressert i å faktisk få meg til å føle meg hjulpet. Virker ikke som at han er glad i jobben sin, og han fremstår ikke som en lege et genuint ønske om å hjelpe.

Trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Evjen har ivaretatt meg som pasient svært godt. Han lytter, vurderer og har funnet ut av ting jeg ikke visste jeg hadde ved flere anledninger. Han har fått meg inn til riktig behandling, og fulgt opp på en profesjonell måte. Jeg er spesielt imponert over at han har hatt god kunnskap og interesse for kvinnehelse, et tema jeg personlig har tenkt at det kun er spesialister som kan noe om.
Det har selvfølgelig hendt at han har hatt litt dårlig tid ved noen anledninger, men dette anser jeg som et ikke-problem, så lenge han tar det jeg sier/mine symptomer på alvor, og følger det opp.