Majorstuen Legesenter

Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuen Legesenter

Utrolig fornøyd!

Lege: Henrik Evjen Skrevet

Har virkelig det beste inntrykket av min fastlege, Henrik Evjen. Benytter meg sjelden av fastlege, men når jeg nå har hatt problemer med hoften, tok han meg seriøst fra første sekund. Han lyttet til mine problemer, har tatt behandlingen på alvor, og vi har planer om videre henvisning til spesialist dersom ting ikke bedrer seg. Jeg følte meg ivaretatt og trygg!

I tillegg er han svært rask til å svare på elektroniske forespørsler om e-resept!

Lite hjelp å få

Lege: Henrik Evjen Skrevet

Hadde denne fastlegen en kort periode, men måtte bytte da det var lite saklig hjelp å få. Han virket forbausende lite interessert, og jeg følte ikke at han tok meg på alvor. Det var vanskelig å få satt opp time og når jeg først fikk time, var det om å gjøre å få den avviklet så fort som mulig. Dobbelttimer praktiseres ikke. Heldigvis finnes det bedre fastleger enn denne.

Veldig dårlig

Lege: Henrik Evjen Skrevet

Lite imøtekommende lege, virket uinteressert i å høre på meg som
Pasient. Bagaliserte problemene mine og jeg kom ut fra legekontoret like usikker som jeg var før jeg gikk inn ang hva som feiler meg.

Frekk og arrogant

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Ved henvendelser fremstår legen som en som ikke tar ting så alvorlig. Legetimen på 30 minutter skal helst være over på halvparten av tiden.
Jeg har i tillegg ved bruk av forny e-resept blitt fakturert av denne legen for beløp som ikke er i henhold til normal takst. Ved henvendelse om årsak til faktura ble jeg besvart med frekkheter og ble anbefalt å bytte lege. Styr unna så langt det lar seg gjøre.

Hyggelig omtenksom og tillitsvekkende

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Har hatt Bengt Weden som fastlege i mange år og har ingenting å utsette på ham. Han er imøtekommende og er støttende i forhold til å mestre mine egne helseutfordringer. Føler at han stoler på meg og støtter de avgjørelsene jeg tar etter at vi har hatt diskusjoner om helseproblemene mine. Han feier ikke bort problemer med å skrive ut medisiner men kommer med konkrete råd for hva jeg kan gjøre for å bedre helsa. Han har stor forståelse og innsikt i psykisk helse. Jeg fikk ham anbefalt av en psykolog jeg gikk til i forbindelse med behandling av posttraume. Har ikke angret en dag!!!! Mine varmeste anbefalinger.