Majorstuen Legesenter

Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Legesenter

Inkluderende og tar seg tid

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Byttet nylig fastlege hit - og er positivt overrasket etter første legebesøk. Jeg kom med noe utslett osv som jeg har ignorert en stund - da jeg føler det er unødvendig å dra til legen for slikt. Ble veldig trygg hos denne legen da han tok seg tid til å snakke og gjøre slik at jeg ikke følte jeg gikk dit unødvendig. Han informerte om hva han tenkte rundt ting - og stilte mye spørsmål. Han tok seg tilogmed ekstra tid - da det ikke var noen som hadde time etter meg. Service!

Kjempefornøyd og glad jeg byttet til denne legen!
Håper jeg blir like fornøyd i fremtiden.

Inkompetent og ufleksibel

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Jeg anbefaler absolut ikke Bengt Weden som lege. Han kan ikke gi en konkret vurdering eller tar en situasjon med alvor. Har hatt mange problemer med Isjas og prolaps og skulle ta en MR undersøkelse men han sendt meg til et sted med lengst ventetid. Når jeg spurt å bytte røntgen stedet til en med raskere bahandlingstid, dette var ikke ok fordi han jobbet ikke med dem... Til slutt 7 uker mens dette kunne ha skjedd i 2!
Sist kom jeg 5 minutter forsinket og ventet 12 minutter i venterom med ingen andre pasient i romet, men han nektet å se meg så måtte jeg bestille ny time. Frekk og ufleksibel. Det var ingen folk der!!!
Pluss at han svarer aldri på sms... Helt håpeløss den lege her.

Pinlig punktlig kontorist!?

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Henrik Evjen er mye mulig en kunnskapsrik lege, men jeg kan dessverre ikke annet enn å si at jeg mener det er fullstendig lavmål å opplyse folk om at det nå er to minutter igjen, at det en kan tilby er time hos fastlegen den 23. når det nå er den 10., og en tilfeldigvis sitter der med et kraftig hovent og vondt høyrebein. Det må vel så sies er at dette med beinet var punkt nr 2, men all den tid det er lite trolig at fastlegen har spesielt god tid etter at ferien er avsluttet på andre siden av helgen, så blir det imorgen mye mulig Legevakta på meg. Legesekretære mente da jo også at fastlegen ville være stresset første dag etter ferien, og at en akuttime var lite trolig.

Frekk og utrolig lite omtenksom

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Dro til han som gravid med blødninger, og ble sendt hjem fordi jeg ikke hadde med urinprøve, noe jeg ikke hadde fått beskjed om å ta med. Fikk beskjed om å vente en hel uke til neste time, selvom jeg allerede hadde ventet i en uke allerede. Et legesenter som tar veldig lite hensyn til hvordan du har det. Byttet på dagen. Anbefaler ikke dette legesenteret!!

Alt jeg ønsker av en fastlege

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Henrik Evjen har alle kvalifikasjoner og personlige egenskaper jeg ønsker meg av en fastlege. Han er grundig og dyktig som lege, samtidig som han er medmenneskelig og tar seg tid til å lytte. Jeg har anbefalt han til flere av mine venner.