Majorstuen Legesenter

Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Legesenter

Umulig å få tak i

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Tidligere opplevde jeg at det var lett å få time og lett å komme gjennom på telefon. Dette har endret seg. Kommer ikke gjennom på telefon og får ikke svar på helsenorge,no

Trygg og omsorgsfull.

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

Dette er en lege jeg føler meg veldig trygg hos. Han ser hele meg og mine utfordringer. Tar meg veldig seriøst; og følger meg tett opp i perioder. Han viser så mye omsorg og forståelse rundt mine traumer å traume reaksjoner. Han er veldig flink til å forklare å finne ut av hva som er de fysiske plagene og hva som er psykisk. Har aldri hatt noe problemer ved å få legeerklæring grunnet psykiske å fysiske plager. Han svarer kjapt og grundig på helse norge, og bruker god tid når jeg er inne på undersøkelser. Er det noe han ikke klarer å finne ut av så sender han henvisninger til spesialister. Han er snill og omsorgsfull, men også veldig direkte og ærlig. Noe jeg setter veldig pris på. En av de få legene jeg har hatt igjennom 25 år som faktisk viser kompetanse innenfor traumer. Dette er en lege jeg føler meg veldig trygg hos å er ikke redd for å fortelle han mine symptomer. Han dømer meg aldri; og kommer aldri med spydige kommentarer, heller så ønsker han å finne ut av hva som er galt.

Svært god lege

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Bengt er en svært god lege som lytter effektivt og er oppriktig velmenende i sin behandling av meg som pasient. Jeg føler meg svært godt ivaretatt.

Lite hjelp å få, vanskelig å få tak i

Lege: Bengt Anders Wedén Skrevet

Legekontoret er ofte stengt. Tlf er ofte ubemannet. De stenger mulighet for kommunikasjon på Helse-Norge.

Veldig fornøyd

Lege: Henrik Bjørdal Evjen Skrevet

En flink og hyggelig lege som tar pasientene sine på alvor - både jeg og barnet mitt føler seg godt ivaretatt.
Han er rask på å både svare på Helsenorge, følge opp prøvene og henvise til spesialistene - noe som man setter stor pris på som pasient.