Kragsgata Legesenter AS

Kragsgata 48b 4950 Risør

Siste vurderinger av behandlere ved Kragsgata Legesenter AS

Nyutdannet lege 2012 autorisasjon

Lege: Alexander Wiik Skrevet

Alexander Wiik er 40 år autorisert i 2012. Smart og dyktig lege. Henviser for seint til spesialister. Oppfattes som forutinntatt. Anbefales ikke som familie lege.

Fantastisk lege!

Lege: Rune Aasbø Lystad Skrevet

Rune er en fantastisk flink og kompetent lege, som ikke er redd for å henvise dersom det skulle være nødvendig. Lytter til pasienten og er forståelsesfull. Ingen klimpring på PC’en da han tar fram notatblokk å setter seg forran deg, noe som gjør at man føler seg både hørt og sett.
Han tar pasientene på alvor og virker til å faktisk bry seg om pasientene sine. I forkant av timene har han på forhånd gått igjennom journal og er godt forberedt. Han er også meget profesjonell.

verdens beste lege

Lege: Alexander Wiik Skrevet

Dr. Wiik er en fantastisk lege som ser deg som person, og som gjør alt han kan for å hjelpe. Hadde aldri byttet lege om jeg ikke skulle flytte! Lang telefonkø og lang venteliste er det eneste minuset, men dette er fordi han er en populær lege!

Den som bryr seg.

Lege: Rune Aasbø Lystad Skrevet

Lege som er forståelses full, kompetent, har innsikt og tålmodighet. Jeg er heldig å ha ham som min fastlege.

Den beste legen jeg hatt

Lege: Alexander Wiik Skrevet

Veldig god lege som lytter på hva du faktisk har å si. Ble møtt med respekt og fikk følelsen at ham ønsket å hjelpe meg. Hadde i tillegg flere "problemstillinger" jeg ønsket å ta opp. Har med tidligere lege fått svaret " da må du booke en egen time for dette". Slik var ikke Wiik. Han hjulpet så godt han kunne med alt å prøvde å se om de hadde kobling til hverandre.

Ingen ventetid på venteværelset till Wiik, men det er litt vanskelig å komme igjennom telefonkøen.