Kragsgata Legesenter

Kragsgata 48b 4950 Risør

Siste vurderinger av behandlere ved Kragsgata Legesenter

Dyktig, tålmodig og imøtekommende

Lege: Rune Aasbø Lystad Skrevet

Rune Aasbø Lystad har vært min fastlege i noen år nå og jeg har siden første møte vært positivt overrasket over hvor flink han faktisk er i jobben. Han tar seg tid til å høre på hva du har å si, han setter seg godt inn i problemstillinger og følger opp på en veldig god måte.

Jeg føler jeg alltid får god og dyktig hjelp, blir tatt på alvor og hørt. Jeg har en del helse problemer som har blitt godt håndtert av Lystad og jeg har merket en tydelig bedring på hverdagen takket være det.

Jeg får også raskt svar på meldinger, hurtig endring og oppdatering av resepter og timer når jeg har behov for det. Jeg har heller aldri måtte vente lenge over møtetiden satt.

Jeg kan anbefale Lystad på det høyeste.

God lege

Lege: Alexander Wiik Skrevet

Service dårlig må ringe mellom 8 og 9 om morgenen for å få time, passer meg veldig dårlig. Vurderer å bytte lege. Går ikke ann å bestille time på nette lenger

Dyktig, interessert og tilgjengelig

Lege: Natalia Gundersen Skrevet

Natalia er kunnskapsrik, og er åpenbart interessert i å hjelpe deg. Hun er virkelig tilgjengelig når du har behov for legehjelp, og gir seg ikke før alt er så bra som det kan være. Veldig bra på oppfølging, og opptrer på en enkel og menneskelig måte. Topp fastlege, - kommer ikke på noe som kan bli bedre.

Følger ikke opp.

Lege: Natalia Gundersen Skrevet

Den mest passive legen vi har opplevd. Liker å prate selv og avbryter pasienten. Får ikke hjelpen vi trenger.

Trygg og flink lege

Lege: Natalia Gundersen Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med henne.
Hun er dyktig og trygg.
Hun bryr seg.
Jeg er veldig fornøyd og takknemlig for å ha henne som fastlege.