Gann Legesenter AS

Telefonnummer51 60 40 2051 60 40 ...
Gravarsveien 7 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Gann Legesenter AS

Bra lege

Lege: Karl Jakob Evensen Skrevet

Sympatisk, grundig og dyktig. Er sjeldent forsinket. En lege det føles trygt å gå til.

Beste legen

Lege: Morten Aareskjold Skrevet

Veldig fornøyd med M. Aareskjold. Både jeg, min mann og to barn har han som fastlege. Han er omsorgsfull, direkte og ærlig, og tar alle henvendelser på alvor.

Kjempehyggelig, profesjonell

Lege: Morten Aareskjold Skrevet

Har hatt Morten som lege i over 10 år, og er svært fornøyd. Han er hyggelig, imøtekommende og etter det jeg forstår kunnskapsrik. Av og til kan han være veldig i farten, men det kommer helt an på grunnen til at jeg er der.

Han er effektiv til henvisninger og vet hvordan systemet fungerer. Når jeg har vært på sykehus har han alltid fortalt på forhånd hva jeg kan forvente meg (og treffer riktig).

Alt i alt superfornøyd.

Ellers om legesenteret:

- Skal du ha sjanse å komme igjennom på telefonen MÅ du ringe klokken 8, ellers kan du nesten bare gi opp.
- Det går ikke an å bestille på nett, og det er irriterende.
- Resepter som legen kjenner til kan man få på telefon (som er bra) men kan kun hentes på fredager (som er irriterende)
- De i skranken har null oversikt over hvem som sitter på venterommet. Har opplevd og sitte alene gjennom lunsjen uten og bli fulgt opp, pga uryddig booking.
- Innkalling skjer ved at legen skriker opp pasientnavnet fra andre enden av lokalet, noe som er direkte pinlig og uprofesjonelt.
- Ellers ER personalet svært hyggelige altså, men selve ventesystemer er helt på trynet.

Dyktig doktor!

Lege: Morten Aareskjold Skrevet

Blid, hyggelig og dyktig doktor! Selv om det er travle dager tar han seg alltid god tid. Han er flink med barna. Han tar oss alltid alvorlig og er flink til å huske en igjen fra en gang til neste. Vi er veldig godt fornøyd!!

super flink lyttende lege

Lege: Morten Aareskjold Skrevet

Aareskjold er en lege som hører på hva en pasient har å si også er heller ikke vanskelige med å komme igjennom hos med dine problemer el. evt. plager/ønsker.
samt like blid å hyggelige hver gang.