Gann Legesenter

Gravarsveien 7 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Gann Legesenter

Dyktig lege

Lege: Morten Aareskjold Skrevet

Morten Aareskjold er en flink lege med mye kunskap. Man føler seg alltid hørt og han er flink med barna. Han er direkte, ærlig og lett å prate med. Anbefaler han!

Han er muligens en smule sær og man merker det på han når han har det travelt. Men for meg har det ikke gjort noe.

Det negative må være at det har vært umulig til tider å komme igjennom pr telefon til legesenteret og man venter lenge hver eneste gang.. alt i fra 30-50 min. Men nå har de flyttet, det er forhåpentligvis bedre nå!

Dyktig lege

Lege: Morten Aareskjold Skrevet

For meg har Aareskjold vært en flink/dyktig lege. Han tar seg tid, og det virker som han bryr seg. Som regel litt ventetid, men samtidig så er jeg blitt behandla akutt uten time og. Han har vært min lege siden han var i Langgata.

Dyktig og engasjert!

Lege: Karl Jakob Evensen Skrevet

Etter lengre tid med mange plager og alt for mange legebesøk blir jeg bare imponert over legen. Han lytter og sjekker symptomer. Han sender kjapt melding om prøvesvar og gir god oppfølgning. Anbefales!!!

Veldig flink

Lege: Karl Jakob Evensen Skrevet

Hatt Evensen i vell 6 år og kunne ikke vært mer fornøyd. Han ser meg, passer på å gjøre det han skal og følge det opp. Han spurte hvordan det gikk når jeg hadde time etter en sykehusinnleggelse og gir inntrykk av å bry seg. Nå sist fikk jeg god bedring når jeg gikk.

Meget fornøyd

Lege: Ingunn Rørvik Skrevet

Ingunn Rørvik har vært min fastlege I 17 år, og jeg har alltid blitt fulgt opp på en skikkelig og god mate.
Hun er en fastlege som jeg på det varmeste kan anbefale andre.