Gann Legesenter AS

Telefonnummer51 60 40 2051 60 40 ...
Gravarsveien 7 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Gann Legesenter AS

Hyggelig men gjør ikke jobben sin

Lege: Einar Låstad Kjosavik Skrevet

Har opplevd at han flere ganger ikke besvarer e-konsultasjon, har nektet henvisning for mitt barn. Fikk til slutt hjelp, men det var først når han ved tredje forsøk fallsikring stilte spørsmål og lyttet til svar, i stedet for å bare selv snakke fra vi kom til vi dro. Da konkluderte han helt motsatt plutselig. Den siste konklusjonen viste seg å stemme, ble bekreftet av spesialist.

veldig bra lege

Lege: Morten Aareskjold Skrevet

Hadde en time hos Morten da min fastlege var syk. Fantastisk god service, langt utover det jeg forventet. Satte meg på ventelisten hans etterpå.

Anbefales ikke

Lege: Christine Wigen Hjorth Skrevet

Ble overført til Christine Wigen Hjort når min tidligere fastlege gikk av med pensjon, og for en forskjell på fastleger. Christine virker uinteressert, og lite motivert for jobben som faslege, og dette medfører at pasienter føler seg lite ivaretatt. Hun setter seg ikke inn i sykdomshistorien til pasientene, og det virker heller ikke som om hun leser vedlagt informasjon til bestilt time. På grunn av en sammensatt sykdomshistorie skulle jeg hatt oppfølging med jevnlige undersøkelser, men dette må jeg nesten krangle for å få utført, og har nå funnet ut at jeg heller får prøve å gå til en privat allmennlege for å få utørt disse. Kan derfor ikke anbefale Christine Wigen Hjort til noen

Lite tilgjengelig

Lege: Karl Jakob Evensen Skrevet

Jeg har ikke vært mange ganger hos Karl Jakob, men de gangene jeg har spurt om hjelp har det vært til liten nytte. Svært vanskelig å få time, og oppleves som halvspydig og lite behjelpelig.

Ok

Lege: Morten Aareskjold Skrevet

Virker som han har god kunnskap og vet hva han gjør, men er veldig kjapp og virker som om han vil ha deg fort ut. Føler han heller ikke vil finne årsak eller behandling til symptomer som ikke er "fysisk synlige". Men om du har fysiske synlige symptomer er han mer nøye og alvorlig.