Bjørn Tore Hjelle

Ålesund Kiropraktor og Svimmelhetsklinikk, Plexus Helse

Autorisasjon (2008)

Plexus Helse Telefonnummer70 12 00 2570 12 00 ...
Notenesgata 3 6002 Ålesund
Bjørn Tore Hjelle er kiropraktor i Ålesund

Siste vurderinger av Bjørn Tore Hjelle

Brenner for faget sitt og er dyktige i det han driver med.

Klinikk: Ålesund Kiropraktor og Svimmelhetsklinikk Skrevet

Etter en lengre periode med svimmelhet, synsforstyrelser, hodepine, muskelplager og trøtthet, ble jeg anbefalt av min fastlege til å få en sjekk hos Plexus Helse.

Her fikk jeg en grundig utredning av Bjørn Tore Hjelle, som avdekket årskene til mine symptomer. Jeg har nå gått til behandling over en periode. Fra å være satt ut av svimmelheten i over 6mnd som igjen førte til nedsatt arbeids evne og livskvalitet har jeg nå kommet meg tilbake igjen i arbeid og har mer overskudd i hverdagen.

Hos Plexus Helse og Bjørn Tore blir man tatt på alvor og møtt av fagfolk som brenner for faget sitt og er dyktige i det de driver med.

Helt SUPER :)

Klinikk: Plexus Helse Skrevet

En utrolig kunnskapsrik og dyktig kiropraktor som tar deg på alvor.

Jeg har fått utrolig mye god hjelp av han og hans kollegaer.

Her er du i trygge hender :)

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Plexus Helse Skrevet

Engasjert og flink til å se pasientens helhet. Positivt fokus og et brennende ønske om å hjelpe sine pasienter til en bedre livskvalitet.

kjempefornøyd!

Klinikk: Ålesund Kiropraktor og Svimmelhetsklinikk Skrevet

Jeg har slitt med kjevespenninger / nakkelåsninger og hodepine og fikk kjempegod hjelp hos Bjørn Tore til å både lette smerten OG finne ut hvorfor jeg hadde disse plagene. Stort pluss at der er også er massasjeterapeut på samme klinikk - anbefales!!

Kunnskapsrik og engasjert

Klinikk: Plexus Helse Skrevet

Før jeg gikk til Bjørn Tore var jeg avhengig av å gå til kiropraktor og fikk ikke mye til hjelp når det kom til tiltak som måtte til utenfor sesjonene. Bjørn Tore var allerede på første time opptatt av å sette opp øvelser jeg måtte ta hjemme for å styrke ryggen og prevente at jeg gikk på en ny smell. God oppfølging og fikk til og med kjeft når jeg ikke hadde vært flink nok til å ta øvelsene, noe som viser at han bryr seg og husker deg ved neste besøk! Noe som er sjeldent i dag når det kommer til leger osv. Anbefales på det sterkeste og jeg kan si at jeg nå sparer tusenvis av kroner per år på kiropraktor besøk og hver gang jeg må tilbake er det kun fordi jeg har vært sløv og uforsiktig!