Bjørn Tore Hjelle

Bjørn Tore Hjelle er kiropraktor i Ålesund

Siste vurderinger av Bjørn Tore Hjelle

Tillitsvekkende, proaktiv og spisskompetent

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Behandlingen er gjennomgående profesjonell. Jobber proaktivt, uten sløse med tiden din. Har formiddlingsevner slik at jeg forstår hva som skjer med kroppen og hva som skal til for å forebygge forverringer.

Meget imponert

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Etter å ha hatt en stiv nakke på og av i mange år behandlet Bjørn Tore Hjelle meg skånsomt og raskt for et års tid siden. Ikke visste jeg at en kiropraktor kunne utføre denslags på så kort tid uten verken medisiner eller smerter. Har du vondt i nakken begynn med Bjørn Tore, du vil ikke angre.

Effektiv og ærlig

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Fikk god og kjapp hjelp fra en faglig dyktig kiropraktor .
God pasientforståelse og råd ved forebyggende øvelser.
Anbefales på det sterkeste.

Trykt og sikkert

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Har blittt behandlet av Bjørn Tore flere ganger ved akutte tilfeller og han fikser problema hver gang. Han gjør en nøye vurdering og er veldig presis.

Dyktig og ryddig

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Dyktig og flink kiropraktor som tar vanskene dine på alvor. Fremstår som kunnskapsrik og ryddig, er god til å realitetsorientere. Henviser til andre ved behov.

Svært fornøyd og takknemlig!

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Jeg ble anbefalt Bjørn Tore, etter å ha slitt med sterke smerter i is-leddene, m.m.
Bjørn Tore tok seg god tid til å lytte, og forklare hva han vurderte, og fikk satt meg raskt opp til røntgen/MR før behandling.
I ettertid ser jeg at dette var avgjørende for at jeg via henvisning til sykehuset fikk en bekhterevsdiagnose allerede etter 6 mnd.
Til sammenligning tar det i snitt 8 år (!) før kvinner får satt riktig diagnose, så jeg fikk tidlig medisinsk behandling pga hans årvåkenhet og profesjonalitet, noe jeg er svært takknemlig for.
Ikke utnyttet han ventetiden til å gi meg unødige behandlinger heller, men var klar på hva som var nyttig og ikke. Det gjør at jeg respekterer ham enda mer.

Meget dyktig kiropraktor!

Jeg vil anbefale Bjørn Tore på det sterkeste. Han er
veldig nøye, og gir gode råd for raskere restitusjon.

Faglig dyktig og veldig hyggelig kiropraktor

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Har vert med Bjørn Tore for behandling av nakke/rygg nokre ganger. Veldi fornøyd. Gav meg nokre enkle øvelser som virkelig fungerer. Nemte også att eg var plaga med en finger som ikkje fungerte. Kort tid etter vart eg opperert for nærveskade. Dette takket være Bjørn Tore sin hurtige å presise avgjørelse.

Dyktig og pålitelig

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Bjørn Tore er faglig flink, en veldig positiv evne til å sette seg inn i pasientens problem og løse dette etter best mulig måte, noe som gir gode resultater og har hjelpt veldig. Takknemlig for gode råd, evnen til å lytte og hjelpen han har gitt meg.

Meget dyktig kiropraktor.

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Bjørn Tore er alltid hyggelig og jeg føler meg alltid velkommen med første øyekast.
Han tar seg stort sett god tid til å lytte om en har behov for en "prat".
Han er flink til å rettleie meg med f.eks. egentrening osv.
Alle behandlingene jeg har fått har løst seg raskt (max 3-4 behandlinger) Har hvert hans pasient i ca 10 år og er hos han ca 3 ganger i året.
Jeg er svært fornøyd med behandlingen av nakke,rygg og bekken.
Kjapp å henvise til MR/røntgen når det er behov for dette.

Effektiv og bra!

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Jeg har brukt Bjørn Tore Hjelle over flere år og er svært fornøyd. Får time raskt og han finner fort ut hva som er galt og fikser det! Spør også om forhold rundt som kan påvirke gjentatte låsninger og gir tips. Skulle bare ønske resultatet av den gode behandlingen vedvarte, slik at man ble "låsningsfri"!

Dyktig kiropraktor!

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Bjørn Tore er en meget dyktig kiropraktor. Han tar seg god tid til undersøkelse og behandling. Forklarer problemstillingen og behandling nøye slik at jeg som pasient føler meg trygg og godt ivaretatt. Han fulgte opp henvisning til MR, og sørget for fortgang i gjennomgang av MR undersøkelsen. God oppfølging både før og etter operasjon. Meget god service. Anbefales!

Faglig dyktig, hyggelig og behagelig.

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Meget kompetent kiropraktor som ikke lurer deg tilbake til flere behandlinger enn man har behov for, som andre kiropraktorer jeg har vært hos har gjort.
Jeg er svært fornøyd med behandling av korsrygglåsninger. Han jobber tverrfaglig og stusser ikke på å få andre til å bistå ham i vurderinger ved behov. Kjapp å henvise til MR når det er grunn til det. Flink å følge opp. Har følt meg trygg og ivaretatt med mine problemer.

Faglig dyktig, vet hva han holder på med

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

En utrolig dyktig kiropraktor! Jeg hadde ikke sagt ferdig hva som feilte meg før han fant det ut selv ved berøring av rygg/skuldre. Han er faglig dyktig, meget kompetent, hyggelig og jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Han har hjulpet meg flere ganger. Kommer garantert til å fortsette hos ham fremover.
Presis til time. Veldig hyggelig mottak i telefon, veldig behjelpelige, kort ventetid.

Fantastisk kiropraktor!

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Undersøkte rundt om i Ålesund for kiropraktorer som hadde erfaring med graviditet, og Bjørn Tore Hjelle dukket opp. Fikk låsninger tidlig i svangerskapet og fikk komme til dagen etter. Jeg var et helt nytt menneske etter behandling. Gikk fra store smerter til å kunne gå normalt igjen. Veldig behagelig mann som tar seg tid, gir gode råd om forebygging og går gjennom hele skjelettet for å sjekke etter flere låsninger. Vel verdt besøket.

En dyktig kiroprakor.

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Denne kiropraktoren kan faget sitt!

Spør grundig ut årsaken til ønsket behandling og informerer deg hva behandlingen går ut på. Raskt og effektivt og smertefri behandling. Gir god informasjon.