Sandsli Legekontor

Aurdalslia 14 5253 Sandsli

Siste vurderinger av behandlere ved Sandsli Legekontor

Erfaren

Lege: Sverre Hallstein Oma Skrevet

Erfaren og lyttende. Kommuniserer godt med barn. Tar seg tid og henviser videre hvis nødvendig. Han sender prøvesvar raskt og effektivt på mail.

ikke så barnevennlig

Lege: Åse Sandnes Skrevet

skulle trykke ut betennelse på mitt barn , men sa ikke ifra først (sa bare hun skulle rense såret). Barnet skrek i smerte men hun klemte i vei likevel. Både jeg og barnet var helt rystet etter hendelsen! Det var ikke en hyggelig opplevelse. legen burde si ifra at det måtte klemmes på og at det var vondt. men faktisk tror jeg ikke man skal klemme på en betennelse på den måten, men må vente til det er gått hull på byllen. Det var forfærdelig, anbefaler ikke denne legen for dem som har barn.

Ikke før jeg fikk Oma som fastlege,forstod jeg hva jeg hadde gått glipp av.

Lege: Sverre Hallstein Oma Skrevet

Han lytter, forklarer og tar fort en avgjørelse hvis han ser at hjelp trengs hos spesialist. Jeg føler meg tryggere etter jeg har vært hos han. Det beste ombytte jeg har gjordt av fastlege.

Flott lege!

Lege: Sverre Hallstein Oma Skrevet

Kommer raskt til, lett å snakke med, forstår hva man vil frem til :-)
Jeg setter meg inn i hva som feiler meg, setter pris på at vi kommuniserer godt, at han formidler det jeg trenger for å forstå, og at jeg slik slipper å dra til legen unødig mye.

Jeg vil definitivt ikke bytte fastlege!

Lege: Sverre Hallstein Oma Skrevet

Dr. Oma er en meget omsorgsfull lege som jeg føler er profesjonell, kunnskapsrik og som tar både pasienten og jobben som lege på alvor.