Camilla Kallestad

Autorisasjon (2011)

Camilla Kallestad er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Camilla Kallestad

Fantastisk fastlege

Camilla har en unik kombinasjon av legekunnskaper og (med)menneskelige egenskaper. Inngir tillit, er forståelsesfull, tar evt bekymringer på alvor, kan både forklare og evt avdramatisere, eller raskt ta nødvendige aksjoner. Er heldig som kan ha en slik fastlege!!!

Omsorgsfull og lyttende

Jeg er så fornøyd for at jeg fikk Camilla som fastlege. Hun lytter og viser full forståelse. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege! Om du leser dette Camilla, vit at du gjør en forskjell <3 Flere burde vært som deg.

Trygg og kunnskapsrik

Camilla er beste legen jeg har hatt. Hun tar deg på alvor og man føler seg sett og hørt. Føler meg veldig godt ivaretatt. Henviser kjapt videre til spesialister hvis ikke hun kan hjelpe selv. Fyller på resepter og svarer fort på e-konsultasjoner også.

Fantastisk, snill og omtenksom

Camilla er en utrolig flott dame, hun hjelper i alle situasjoner, om man trenger en prat, recept, eller er forkjølet.

Er bare en gang hun har glemt noe som omhandlet meg, men hun ryddet opp i det med det samme.

Nydelig dame. Hele min familie, venner og bekjente har Camilla som lege, alle tiders.

Meget oppegående lege :-)

En fastlege som gidder å høre «hele historien» , en som bryr seg. Støttende og ellers raskt med undersøkelse og behandling - forslag :-)