Alna legesenter

Tvetenveien 217 0675 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Alna legesenter

Elendig lege

Lege: Huma Mir Skrevet

Jeg er en kvinne i 50årene, har vært hos Huma Mir i 3 år nå.
Aldri har jeg opplevd lignende, en lege som ikke bryr seg om sin pasient.
Her må du være din egen lege og google deg frem, for kompetansen til denne legen setter jeg stor tvil på.

Pengene står høyt på lista, du blir kastet ut fra kontoret gjerne 30 sekunder før tiden går ut, hver minste ekstra ting du måtte ønske å ta opp skal du bestille ny time til. Helst ikke dobbel time slik det skal være vanskeligst mulig for deg.

De som sitter i resepsjonen er heller ikke service innstilt.

Hold dere unna om dere trenger en lege som bryr seg.

lyttende lege

Lege: Huma Mir Skrevet

Til å begynne med følte jeg at det jeg var der for ikke ble tatt på alvor, jeg vurderte på et tidspunkt og bytte lege. Men er veldig glad for at jeg ikke gjorde det.
Oppfatter at hun er lyttende og kommer med gode råd og har gitt så langt riktig behandling og medisiner.
Har hatt denne legen nå i 3år.

Dårlig lege og resepsjonister på bærtur

Lege: Huma Mir Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege en stund og har ikke følt at hun har tatt diagnosene mine samt oppfølgingen seriøst. Mye slurv som f.eks hun registrerte en time for oppfølging en gang og glemte å informere oss om det før vi plutselig fikk en faktura for å ha ikke møtt opp, vi måtte krangle oss fram til de fikk fjernet fakturaen. Jeg spør henne om diverse anbefalinger ber hun meg søke på nett. Hadde en kort time med barnet mitt og spurte henne om hun kunne ta blodtrykket mitt da etter fødsel hadde jeg høyt blodtrykk som måtte følges opp av fastlegen der hun sier at hun ikke har tid som vil si at jeg måtte bestille ny time for noe som tar knapt 5 min. Halve timen sitter hun å skriver rapporten langsomt med pekefingrene så vi sitter i pinlig stillhet og venter, burde vært en bedre prosess og system for dette. Resepsjonistene er hyggelig i natur men føltes veldig uprofesjonelle og lite tilgjengelige samt noen av de snakket gebrokkent norsk som gjorde kommunikasjonen vanskelig. Etter den siste timen der byttet jeg fastlege,nok er nok, her er det mye å forbedre her så jeg anbefaler sterkt å finne en annen lege.

Veldig flink,rolig,trygg og god lege

Lege: Huma Mir Skrevet

Huma Mir har vært min fastlege så lenge hun har vært på Sama legesenter. Selv om jeg flyttet,kunne det aldri falle meg inn og bytte lege. Hun ser personen bak en sykdom. Hun lytter, forstår og gir seg ikke før hun finner rett behandling.
Kan på det sterkeste anbefale henne til andre pasienter.
En fantastisk lege med et stort hjerte for andre.

Huma Mir har for tiden vikar.
Navnet på vikaren: Thushani ESWARAN
Veldig flink til å lytte, lun personlighet.
Har full tillit til hennes vurderinger

Faglig oppdatert?

Lege: Huma Mir Skrevet

Stiller spørsmål ved hennes kompetanse, spesielt vedrørende gravide og hva som er trygt å bruke av legemidler og ikke. Sekretæren er inkompetent og utrivelig.