Sletten Allmennpraksis

Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sletten Allmennpraksis

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Jelena Vlku-Danjec Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Jelena! Hun tok seg tid til meg, hørte på meg, og hjalp meg på best mulig måte. Føler meg svært godt ivaretatt når jeg er der!

Uhøffeleg, gretten og useriøs

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Absolutt ikkje til å anbefale. Følte meg alltid frustrert og misforstått etter kvar time. Opplev ho som sur og gretten kvar gong. Kommunikasjonen er dårleg, ho verka kun interessert i sine eigne meiningar og står fast på det unasett kor mykje ein prøver å forklare at det er ikkje det som er tilfelle. I tillegg kan ho ordlegge seg veldig feil og tildels uprofesjonelt.
I forhold til mi problemstilling verka ho lite seriøst ovanfor å hjelpe med tilvisningar, truverdigheit, sympati, kartlegging og hjelp generelt.

Kunnskapsrik, effektiv og profesjonell

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Elin. Hun er ærlig, omtenksom og flink, samtidig effektiv. Jeg opplever alltid at hun lytter på hva jeg har å si og stiller gode konkrete spørsmål. Jeg blir tatt på alvor!

Gjør en grundig jobb

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Fikk god hjelp da min fastlege ikke var på jobb den dagen. Tok telefoner til Haukeland og sørget for videre oppfølging der samme dag.

Ikke til stede

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Dette er den fastlegen jeg har hatt som jeg har vært mest misfornøyd med. 2 konsultasjoner. Han er ikke til stede, hjelper ikke med noe, lytter ikke.