Sletten Allmennpraksis

Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sletten Allmennpraksis

Nedlatende

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor han er lege. Har fått han tildelt ved to anledninger hvor min ordinære fastlege ikke har vært tilgjengelig, og jeg sitter igjen med samme inntrykk begge gangene.

Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synes han virker kunnskapsløs, eller om han bare kjeder seg. Han bruker mye tid på å søke rundt på nettet og det virker ikke som om han hører etter på hva jeg sier, skulle tro han bare prøvde å få tiden til å gå. Han sier generelt sett veldig lite og når han først snakker, så er det for meg med en nedlatende tone og lite informativt.

Må bytte fastlege!!

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Verste jeg har opplevd har aldri blitt tatt seriøst og opplever henne som sur og gretten hver gang jeg møter henne.
Jeg får så vidt kommet til orde før hun kaster meg ut. Hun tar meg aldri seriøst og er brautende og uhøflig mot meg veldig uhyggelig å være der men har ikke hatt mulighet til å bytte før nå på grunn av mangel på bank Id.Hver gang jeg går ut fra Legekontoret hennes er jeg bare mer forvirret er den jeg var før jeg gikk inn døren.

Lyttende, kunnskapsrik og effektiv

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

Har hatt ham som fastlege i en årreke. Han har alltid vært hyggelig, positiv og flink. Han lytter til problemstillingene og har en god dialog med pasienten. Er ikke redd for å henvise dersom han er usikker. Legen snakker flytende norsk, med ørlite aksent.

Virker usikker og

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Han virker usikker og bruker for mye tid på å fortelle om personlige erfaringer og meninger. Følte meg hverken hørt,ønsket eller riktig behandlet,de gangene jeg og mine barn var hos ham. Jeg har byttet fastlege og jeg anbefaler ikke Thomas Grindevoll.

Mangler fokus på pasienten

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Opplevde at legen ikke var god å lytte til mine bekymringer og ha fokus på meg som pasient. Da jeg stilte spørsmål omkring min sykdom refererte han kun til andre pasienthistorier som jeg ikke en gang kunne se hvorfor hadde noe med meg å gjøre. En merkelig legetime.
Fikk følelsen av at alt jeg sa ble assosiert med noe han hadde opplevd før.
Det falt ikke i god jord å stille «for mye» spørsmål. Leger i 2018 må innse at pasienten også kan ha høyere utdanning og behørig grunn å stille faglige spørsmål omkring egen helse.