Sletten Allmennpraksis

Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sletten Allmennpraksis

Unik

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Jeg er en legekollega som har brukt henne til mine barn. Hun er unik med barn, kunnskapsrik og utrolig fin som person. Hun er unik som fastlege og er tvers gjennom god. I tillegg ærlig og raus. Heldige de som får henne som fastlege.

Hyggelig, empatisk og profesjonell

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Fikk et godt førsteinntrykk. Rolig og trygg lege. Ble møtt på en fin måte der jeg ble sett og fikk god hjelp og behandling.

Uprofesjonell

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Medmenneskelighet og kommunikasjon er tydeligvis ikke så viktig på medisinstudiet, i såfall ville denne legen fått stryk. Utrolig dårlig på kommunikasjon, får nesten ikke svar på det man spør om, og får man svar er det nesten kun enstavelsesord. Virker som han kjeder seg på jobb. Anbefales ikke.

Respektløst

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Jeg ble tildelt Thomas Grindevoll som lege når jeg bestilte time, ettersom min fastlege ikke var tilgjengelig denne dagen. Jeg ble bare møtt av fortellinger om legens egne opplevelser når jeg forklarte mitt problem, for så å bli fortalt av legen at dette ikke er noe å klage over. Følte meg latterliggjort av legen etter jeg forlot kontoret, og det var ikke en hyggelig opplevelse i forhold til min vanlige fastlege, ikke til å anbefale.

Forståelsesfull

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Jeg har sjelden møtt på en lege som etter man blir bedre kjent med ham har vist så mye kunnskap, empati og forståelse. Han er engasjert men kan kanskje være litt sånn som de andre her har beskrevet ham i begynnelsen. Han er menneskelig rett og slett. Og ikke minst bryr han seg genuint!