Legekontoret Horten Sykehus

Harald Pedersens gate 9B 3182 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Horten Sykehus

Arrogant lege

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Ikke fornøyd i det hele tatt. Han hører overhode ikke på hva man forteller. Sammenligner sine ,skader, med min skade. Føler han forstår hva man sier sier men han gjør noe helt annent. Og han sitter og smatter på tyggis midt i korona tiden samt stapper sine fingre inn i munn for og bytte tyggis uten hånd hygiene. Grisete. Dette er første legen i alle mine leveår jeg har hevet stemmen til og blitt fly forbannet på. Og telefon systemet der er helt ubrukelig. Gud vet hvor mange timer jeg har sittet i kø. Til og med når kontoret var stengt ble man satt i tlf kø samt at telefonen stenger lenge før den skal.

Dyktig Lege!

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Faglig meget dyktig lege! Føler meg svært godt ivaretatt, han er nøyaktig og følger meg opp med jevnlige kontroller.

Kan trygt anbefale denne legen!

Lite engasjert

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Sitter på kontoret og lar klienter vente 15 minutter, da dette er den første timen for dagen. Han starter timen med å dra sine persolige meninger inn og leser ikke journalen. Han nekter å ha en samtale om hvordan jeg opplever ting og minimer mine opplevelser, og gjorde møtet vanskelig for meg. Klagde på min behandleres norsk og derfor hans kompetanse. Tar psykisk helse veldig lite seriøst. Jeg følte meg verken sett eller hørt. Det virker som han ikke er intressert i å hjelpe meg siden jeg ikke besøker han nok. Noe jeg syntes er tullete da jeg har gått til spesialst i et helt år.

Undergravende og bedrevitende

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Basert på min første time:

Særdeles motvillig til å by på noen form for forståelse. Noe av det første han sa var at han forholdte seg akademisk, og kun til numre og data. Dette er ugreit da han tilfredstilles av selektiv og minimal mengde data som heller ikke gir et bilde som er i nærheten av virkeligheten for hvordan plagene utfordrer hverdagen og psyken. Han innrømte selv at han hadde manglende erfaring med min diagnose, likevel konkluderer han med sterk selvsikkerhet, til tross for min forklaring, at alt er tipp topp. Han opptrådte som en bedreviter på alle punkter slik at etter første time kjenner jeg meg helt undergravd og tråkket på.

Hans ekskluderende tillit til overfladisk data og manglende lytteevne, gir et dårlig inntrykk på hans ferdigheter og gjør det uinteressant å beholde han som fastlege.

Veldig bra og ivaretakende kontor

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Jeg hadde akutte brystsmerter og fikk time til ekg om 30 min. Legen mistenkte infarkt, og 15 time etter ankomst var jeg i ambulanse til sjukehus. Hans vurdering var rett.
Dyktig og tillitsvekkende lege!