Legekontoret Horten Sykehus

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Horten Sykehus

Verdens beste

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Aldri hatt en lege som har vært mer engasjert og flink til å følge meg opp. Faglig dyktig og oppdatert.

Dyktig lege.

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Kunnskapsrik og dyktig lege. Føler jeg blir tatt imot og behandlet med respekt. Noe ventetid på å få time. Eller topp legesenter.
Kan trygt anbefales.

Arrogant lege

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Ikke fornøyd i det hele tatt. Han hører overhode ikke på hva man forteller. Sammenligner sine ,skader, med min skade. Føler han forstår hva man sier sier men han gjør noe helt annent. Og han sitter og smatter på tyggis midt i korona tiden samt stapper sine fingre inn i munn for og bytte tyggis uten hånd hygiene. Grisete. Dette er første legen i alle mine leveår jeg har hevet stemmen til og blitt fly forbannet på. Og telefon systemet der er helt ubrukelig. Gud vet hvor mange timer jeg har sittet i kø. Til og med når kontoret var stengt ble man satt i tlf kø samt at telefonen stenger lenge før den skal.

Dyktig Lege!

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Faglig meget dyktig lege! Føler meg svært godt ivaretatt, han er nøyaktig og følger meg opp med jevnlige kontroller.

Kan trygt anbefale denne legen!

Lite engasjert

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Sitter på kontoret og lar klienter vente 15 minutter, da dette er den første timen for dagen. Han starter timen med å dra sine persolige meninger inn og leser ikke journalen. Han nekter å ha en samtale om hvordan jeg opplever ting og minimer mine opplevelser, og gjorde møtet vanskelig for meg. Klagde på min behandleres norsk og derfor hans kompetanse. Tar psykisk helse veldig lite seriøst. Jeg følte meg verken sett eller hørt. Det virker som han ikke er intressert i å hjelpe meg siden jeg ikke besøker han nok. Noe jeg syntes er tullete da jeg har gått til spesialst i et helt år.