Legekontoret Horten Sykehus

Harald Pedersens gate 9B 3182 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Horten Sykehus

Fantastisk fastlegr

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Hadde Dr. Stefania som fastlege mens jeg bodde i Vestfold noen år. En utrolig dyktig, nøyaktig, lyttende og forståelsesfull lege. Han tar sine pasienter alvor, og sørger for god oppfølging! Hadde det vært mulig ville jeg alltid ha beholdt denne fastlegen! Helsesekretæren er også helt fantastisk!

Uforberedt, lite lyttende, lite villig til å konsultere med tidligere nylig behandlende spesialist

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Jeg har byttet fastlege etter nylig svært dårlig erfaring med denne legen. Konsultasjon knyttet til potensiell livstruende tilstand. Han visste ikke hvem jeg var, var ikke oppdatert på hendelsesforløp i ukene forut for konsultason, husket heller ikke egne undersøkelser og hvilke medisiner jeg var satt på. Trakk egen slutning om historikk og årsak til livstruende tilstand, men lot seg ikke korrigere ved forsøk på å forklare for han. Han var heller ikke villig til å konsultere med tidligere spesialist som nylig hadde undersøkt tilstanden. Jeg opplever han vanskelig å kommunisere med, at han snakker dårlig norsk, unødvendig spøkefull med tanke på tilstandens alvorlighet, og bekymringsfullt lite oppdatert ved timestart. All ære til hyggelig legesekretær dog :)

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Domenico Stefania er den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg vil beholde ham så lenge jeg kan. Han tar meg på alvor, ser meg, stiller de riktige spørsmålene, lytter til meg og min oppfatning av egen helse, henviser meg der jeg trenger, leser seg opp på nye ting, osv. Jeg føler virkelig han bryr seg om min personlige helse, både fysisk og psykisk, og jeg føler meg 100% ivaretatt. Mitt inntrykk er at han oppriktig vil at alle hans pasienter skal ha den beste helsen de kan ha. Han er en som hjelper alle han kan. I tillegg er han en morsom og utadvendt italiener, med et varmt og åpent hjerte, med selvironi og et glimt i øye. Det er alltid mye smil og latter på legekontoret hans. Og sykepleieren, Ida, er tvers igjennom herlig. Med mye empati og forståelse ordner hun i vei. Hun er rett og slett god som gull. Takk!

Arrogant

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Dette er den mest arrogante person jeg har møtt. Han hilste ikke når vi kom.Vi ble stående i gangen.Han satt godt tilbakelent i kontorstolen med beina på en krakk under bordet. Jeg trodde han pratet i tlf for han sa noe mens han stirret på PC skjermen. Det visste seg at det var til meg som stod ute i gangen. Han kom med noen spørsmål hvor på jeg spurte om han lest journalen.Det hadde han ikke. Pga at dette var i ferien
og fastlegen hadde ferie havnet vi her. Fikk ordnet det vi kom for, takket en veldig hyggelig helsesekretær.

Super fastlege

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Jeg ble byttet til dr. Stefania når legen jeg hadde flyttet. Men jeg er veldig fornøyd. Alltid kort ventetid på time, og når du kommer dit så har jeg aldri ventet mer enn 10 min. Han tar seg god tid til å høre på deg, og er veldig flink. Og sekretæren Ida er fantastisk dame. Alltid blid og veldig hyggelig.