Legekontoret Horten Sykehus

Harald Pedersens gate 9B 3182 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Horten Sykehus

Meget fornøyd

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Han er uten sammenlikning den mest tillitgivende og oppegående fastlege jeg har hatt, og jeg har hatt flere. Og ikke minst hans Blid, høflig, hjelpsom og full av energi sekreter, Dr Stefania bryr seg om plager du har, og kommer med gode råd og løsninger. Han er uvanlig hjelpsom! Han tar seg tid til å lytte til pasientene og finne løsninger for dem. Har allerede mange venner og familie medlemmer byttet til han, etter som de hørte om min opplevelser,
At han har ikke fylt liste av pasienter overrasker ikke meg, siden han er utlending og det er slik i våres lille Norge, Anbefales på det varmeste og får topp score av meg.

Leser ikke journal og vanskelig å kommunisere med

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Jeg ble overført til han da min lege flyttet til en annen by. Han ville ikke sette seg ordentlig inn i min sykdom og han leste heller ikke journalen min. Vanskelig å kommunisere med. Han er fordomsfull og bare trekker på skuldrene hvis du har en sykdom som ikke kan vises på blodprøver. Jeg har byttet lege.

Arrogant og bryr seg ikke om pasient

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Hva kan jeg si om min opplevelse med denne legen?

Du kommer in, han hånd hilser ikke!Sier bare hei å setter seg ned i stolen. Deretter forventet du at han skulle spørre litt om din tilstand men han er mer opptatt av å sitte foran pcen og spørre deg om hvorfor det manglet info her og hvorfor du ikke hadde møtt opp på 1 time som var for 1 år siden.
Muligens den mest fordomsfulle legen du kan møte på. Han bryr seg mer om at du kommer jevnlig til timene Hannes så han kan tjene penger på deg. Men skulle du ikke møte opp, eller kanskje har han en dårlig dag,så kan du bare glemme alt av sammarbeidsvilje fra denne personen. Han er også veldig nedtallende på deg. Han tror han vet hva som er i veien med deg bare ved å åpne opp en pc skjerm.Null sympati og omsorg fra denne personen. For han er alt som gjelder det som står på skjermen Hannes.

Blir ikke sett, trodd eller hørt.

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Etter å ha gått med kroniske smerter i mange år, som riktignok ingen lege har funnet ut av, vil ikke denne legen utrede noe som helst. Han har selv ingen forslag til hvilke undersøkelser som burde gjennomføres, så jeg har gått til privat sektor for å få henvisning til spesialister. Etter å ha uttrykket min bekymring for helsen hos denne fastlegen opplevde jeg at han lo høyt og lenge av meg, mens jeg selv gråt. Har virkelig prøvd å gi han en sjanse, men står nå på venteliste hos annen lege.
Det som er veldig positivt her, er servicen man får fra den alltid hyggelige legesekretæren Ida. Hadde det ikke vert for henne hadde jeg byttet lege for lenge siden, det å bli ledd av ble dråpen for min del.

En flott fastlege

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Jeg har hatt rett i underkant av 10 forskjellige leger her i fylket, men her kommer jeg til å bli. Stefania oppleves som faglig dyktig og oppdatert, dessuten tar han seg alltid god tid og sørger for at jeg forstår det vi snakker om.

At noen opplever han som arrogant, kjenner jeg meg ikke igjen i. Han er fyr med stor personlighet og glimt i øyet og jeg føler meg bestandig oppløftet etter et besøk. Han husker sine pasienter og jeg har full tillit til hans oppfølging av min situasjon.

Som et ekstra pluss, har han også verdens herligste Ida i resepsjonen!