Psykologspesialist Amy E. Sexton

Telefonnummer915 31 909915 31 9 ...
Slemdalsveien 70B 0373 Oslo

Siste vurderinger av Psykologspesialist Amy E. Sexton

Expert Knowledge, Compassionate Support

Amy Elizabeth Sexton Skrevet

Amy is an outstanding, empathetic therapist. As a foreigner, I feel deeply understood by her and am grateful she conducts our sessions in English. She has helped me develop critical skills for bettering my mental health. I highly recommend her to anyone looking for compassionate support.

Kunnskapsrik og klok

Amy Elizabeth Sexton Skrevet

Amy er både dyktig og klok, og det har vært veldig givende å jobbe på megselv med hennes høye kompetanse som hun stadig plusser på. Det betyr at jeg har følt med ivaretatt på en god måte og at det har vært en fleksibilitet i hvordan vi har jobbet. Anbefaler sterkt!

PT for sjelen

Amy Elizabeth Sexton Skrevet

Vi tar var på kroppen spiser sundt og trener, men glemmer kanskje det viktigste; å ta vare på sjelen. Amy er min go-to PT for the soul. Varm, trygg, tydelig, lyttende og kunnskapsrik. Hun har hjulpet meg gjennom en vanskelig og turbulent tid i livet. Skulle gått til henne lenge før. Anbefaler henne på det varmeste.

Faglig flink og hyggelig

Amy Elizabeth Sexton Skrevet

Opplever Amy som flink fagperson og hyggelig, empatisk og raust menneske. Jeg er veldig takknemlig for å ha funnet henne og hjelpen jeg har fått.

Trygg

Amy Elizabeth Sexton Skrevet

Amy er veldig god på å skjønne følelser jeg kjenner på, og som jeg selv ikke greier å sortere. Hun setter ord på det, slik at jeg ikke trenger å «kverne» og skamme meg over de. Jeg får en større forståelse på hva som trigger meg og kan legge det lettere fra meg.
Jeg får også konkrete verktøy for angsten.
Det er tillitsvekkende at hun stadig fordyper seg i faget.