Amy Elizabeth Sexton

Psykolog

Autorisasjon (1997)

Amy Elizabeth Sexton er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Amy Elizabeth Sexton

Trygghet, høy kompetanse, sterk tilstedeværelse

Klinikk: Psykologspesialist Amy E. Sexton Skrevet

Amy Sexton er en meget kunnskapsrik og trygg psykolog. Hun er meget lyttende og tilstede i konsultasjonene. Følelsen av å bli sett og hørt helt antakelsesfritt har vært avgjørende. Hennes kompetanse innen bl.a EMDR har gitt meg stor innsikt og forståelse i gamle traumer. Hun er lett å kommunisere med og bringer inn god energi i konsultasjonene. Amy har også vært en innsiktsfull og stødig guide i en reise over flere år. Behandlingene har gitt uvurdelig verdi for meg som klient Hun får herved mine varmeste anbefalinger.

Trygg, kunnskapsrik og inspirerende

Klinikk: Psykologspesialist Amy E. Sexton Skrevet

Amy føles utrolig trygg og varm fra første møte. Jeg følte meg umiddelbart komfortabel nok til å åpne meg og hun stiller alltid gode, relevante spørsmål. Jeg liker godt at hun føles enormt åpen-sinnet og bruker ulike metoder, som f.eks. EMDR - som funket utrolig bra for meg. Jeg føler hun analyserte meg godt og tok i bruk de metodene som fungerte best til min situasjon. Jeg føler meg sett, hørt, ivaretatt og inspirert til å fortsette selvutvikling på egenhånd, og jeg har ingen ønske om å oppsøke noen annen psykolog i fremtiden. Amy er gull.

En utrolig dyktig og varm psykolog

Klinikk: Psykologspesialist Amy E. Sexton Skrevet

Å komme til Amy har gitt meg så mange nye perspektiver. Hun er klok, forståelsesfull, og man merker at hun virkelig brenner for psykologifaget.

Amy har gitt meg verktøy til å skape de endringene jeg lenge har ønsket meg, men ikke vært i stand til alene. Jeg er nå i mye større grad i stand til å sette pris på hvem jeg er og mine styrker.

Anbefaler Amy på det varmeste!

Veldig bra

Klinikk: Psykologspesialist Amy E. Sexton Skrevet

Hjelper meg veldig mye i å få bedre selvinnsikt og gir meg tips på hvordan jeg kan forbedre måten jeg opplever meg selv og andre på.

Kind, perceptive, helpful

Klinikk: Psykologspesialist Amy E. Sexton Skrevet

Amy is empathetic and compassionate, and you really can feel that when you are with her. She has a manner that makes you feel completely comfortable about opening up, and she never gives even a hint of judgement. She also offers practical tactics for dealing with depression and anxiety (I am sure other things as well, but I can only speak to those) and I think is even trained in hypnotherapy. I cannot recommend Amy enough; she has often been a lifeline for me.