Skedsmo Medisinske Senter AS

Presthagav. 20 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av Skedsmo Medisinske Senter AS

Enestående

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Hva skal man si, fantastisk hyggelig blid mann.
Gir medfølelse, å bryr seg VIRKELIG om pasientene sine, er totalt på din side å hjelper deg, stresser ikke, ser mere på deg som pasient enn pc en... Hadde alle hatt en slik fastlege så tror jeg folkehelsa hadde vært bedre

Utrolig dyktig lege.

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Da min fastlege hadde full liste og jeg trengte en akuttime, kom jeg til han.

Jeg følte meg meget godt tatt vare på. Selv med sosialangst følte jeg meg meget trygg og tatt vare på og ble godt tatt vare på.

Følte meg trygg på diagnostiseringen og behandlingen jeg fikk.

Han har Jobbet på legebilen tidligere og det gir trygghet på kunnskap og diagnostisering.
Han gav også av seg selv privat, noe som virkelig gav trygghet. Han gav meg også en klem når han så jeg trengte det. 😊

Han er empatisk og lytter når du snakker. Han har øyekontakt med deg mens du snakker, istedenfor å sitte på pc hele tiden. Det gir tillit.

Imøtekommende og dyktig lege

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen, både som legevaktslege og fastlege til mitt barn. Lytter til meg som forelder og etterspør informasjon, samtidig som han fremstår faglig dyktig. Flink på kommunikasjon med barn.

Ser deg både som pasient og menneske

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Med 2 autoimmune sykdommer blir det endel legebesøk. Føler selv at jeg blir tatt godt vare på når jeg kommer til faste og akutte timer. Får henvisninger til spesialister og hun går gjerne utenfor den vanlige praksisen og ringer rundt for å skaffe hjelp andre steder hvis nødvendig.

Kjempefornøyd

Kjempe service

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Utrolig hyggelig og dyktig lege. Anbefales :)

Etter gang nummer 2 på legevakta i dag fikk jeg riktig behandlig