Skedsmo Medisinske Senter AS

Presthagav. 20 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmo Medisinske Senter AS

Beste legen

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Etter å ha byttet fra forskjellige leger har jeg endelig funnet en som jeg føler meg trygg hos.

Han tar tak i ting raskt. Han er dyktig. Han har medfølelse. Fortsett med det gode arbeidet! Full pakke.

God og pålitelig fastlege

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Veldig fornøyd etter å ha byttet til Hosein som fastlege. Lett å kommunisere med. Han lytter og tar ting på alvor. Nøler ikke med å gjøre nødvendige undersøkelser og henviser raskt ved behov. Fremstår som faglig dyktig. Serviceinnstilt og løsningsorientert. Rask og god oppfølging.

En fantastisk lege😊

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Når jeg er hos Esben føler jeg meg sett og forstått. Han bryr seg om meg og forklarer godt hva som skjer og evnt hva som bør gjøres. Sender meg til spesialist hvis det er nødvendig. Han kan også komme med konstruktiv kritikk, hvis han mener jeg har gjort noe feil, som jeg synes er flott. Sannheten er alltid best. Hos Esben er det aldri en stresset situasjon, han bruker den tiden jeg trenger. Føler meg trygg med en lege som Esben.

Beste legen!

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Alltid blid, flink, henviser, lytter, forstår, forklarer og trøster... Er så glad for at jeg ved en tilfeldighet fant han for lenge siden. Takk Skotte, for all hjelp og støtte i flere omganger gjennom flere år. Håper du blir værende der du er!

Fantastisk lege!!

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Anbefaler virkelig Dina.

Super hyggelig, tar seg tid, ser deg som pasient, kan jobben sin og søker opp det hun ikke øyeblikkelig vet.
Flink med barn er hun også. :)