Frognerlegene

Dueveien 1 2016 Frogner

Siste vurderinger av behandlere ved Frognerlegene

Rolig og trygg

Lege: Herman Olsen Skrevet

Herman er lett å snakke med, han lytter og holder fokus rettet mot meg istedenfor PC. Føles rolig og sikker i svarene sine og tar seg god tid.

Fornøyd!

Lege: Herman Olsen Skrevet

Han har en rolig og behagelig fremtoning, som har vært veldig fint når vi er der på time med barna. Føler at vi har blitt veldig godt ivaretatt av alle på dette Legekontoret.

Dyktig og flink.

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Hatt Ebsen i 12 år som fastlege. Faglig dyktig og trygg på alt. God humor har han. Fastsetter diagnoser fort.

Super vikar!

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Jeg har Dr Dina Wikstrøm som fastlege og er veldig fornøyd med henne. Hun har i det siste hatt en vikar som heter Dr Herman Olsen. Han er en veldig flink lege. Jeg kom til han med flere diffuse symptomer som han undersøkte nøye og tok prøver. Han kunne gitt meg en sykemelding og sendt meg hjem, og bedt meg å slappe av. Men heldigvis gjorde han ikke det. Det viste seg at jeg hadde nyresvikt og legene på A-hus sa at legen min hadde gjort en veldig god jobb for å avdekke min alvorlige sykdom. Det at han var så oppmerksom og kunnskapsrik førte til at jeg fikk behandling raskt på sykehus. Jeg er så takknemlig for at jeg nå er på bedringens vei.

For mange dårlige vikarer.

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

For en som føler at mann trenger en fast lege er det veldig fint med Dina, men hennes vikar f.eks: "Dr. Herman Olsen" gjør så jeg har vurderet å bytte legekontor siden jul. Og har fått meg til å gå fra meget fornøyd til Meget misfornøyd.

Vil ikke anbefale Frognerlegene så lenge de har vikarer som ikke engang svarer på meldinger.

Dette gjelder ikke Dina men, men det er hennes vikarer som for meg er ødeleggende. Synd det ikke går å "bytte vikar"..