Våle Legekontor

Skaugveien 4 3178 Våle

Siste vurderinger av Våle Legekontor

Fantastisk god lege

Lege: Vibeke Mørken Stuestøl Skrevet

Jeg opplever Vibeke som både varm, interessert, hjelpsom, tillitsfull, omsorgsfull, behagelig og kompetent. Hun møter meg på en særdeles god måte, og jeg opplever at hun vil meg vel. Hun er avgjørende for min bedring. Kommer aldri noen gang til å bytte ut henne som fastlege. Anbefales på det varmeste!

Fantastisk god lege

Lege: Kari Helene Bugge Skrevet

Kari er virkelig en god lege! Man føler seg sett og forstått, og så er hun super god til barn! Hun virker veldig profesjonell og dyktig til sitt jobb.

Kjempefornøyd!!

Lege: Lars Christian Feyling Skrevet

Er super fornøyd , har brukt Feyling siden tidenes morgen, alltid hyggelig å komme dit med mine problemer. Alltid lyttende og et glimt i øye, stiller alltid opp , , tar deg på alvor ! Håper han fortsetter i mange år framover!’

FANTASTISK LEGE!!

Lege: Vibeke Mørken Stuestøl Skrevet

Hun er enormt forståelsesfull. Du blir sett og hørt. Tas på alvor! Varm og flink lege
Utrolig fornøyd med den blide,flotte legen som Vibeke er!

TRYGG,KUNNSKAPSRIK,HELT SUVEREN!

Lege: Lars Christian Feyling Skrevet

Helt spesiell lege som er super på ALLE måter! Imøtekommende,god lytter,tar seg alltid god tid,føler meg sett og hørt,blir ALLTID tatt på alvor,henviser videre v/behov!
Han har vært min fastlege i mange år og er uunnværlig! Han strekker seg utrolig langt for å gi riktig og viktig hjelp..også utenom vanlig arb.tid. Husker historikken fra gang til gang også. Stabilt godt humør,hyggelig og utrolig faglig dyktig på alle områder! Alltid en positiv og god opplevelse etter en legetime hos han!!