Våle Legekontor

Skaugveien 4 3178 Våle

Siste vurderinger av behandlere ved Våle Legekontor

Flott lege

Lege: Lars Christian Feyling Skrevet

Løsningsorientert og opptatt av å behandle årsaken til tilstanden, ikke bare symptomene. Ved idrettsskader er det fokus på å løse problemet, men også å forebygge.

Lege: Vibeke Mørken Stuestøl Skrevet

Veldig flink og hyggelig.
Alltid blid, dyktig i faget og veldig flink med pasienter. I tillegg flink med barn.

Lytter og engasjerer seg

Lege: Kari Helene Bugge Skrevet

Veldig flink dame, føler meg sett og hørt. Dyktig i faget sitt og flink med pasienter.

Hun er også veldig flink med barn, og er alltid blid når du kommer.

Lege: Lars Christian Feyling Skrevet

Fantastisk lege, humoristisk og alltid blid. Lytter til det du sier, engasjerer seg i deg og gjør sitt beste.

Føler meg sett og hørt hos han, alltid hyggelig å komme til han.

Veldig flink med barn også.
Aldri noe stress og være hos han mtp tid,han bruker god tid på deg.

Ikke fornøyd

Lege: Lars Christian Feyling Skrevet

Var kjempe fornøyd når jeg byttet til han, følte meg sett og hørt når han hadde ledig plass og uten venteliste. Byttet da han skriver alt for dårlige erklæringer og når jeg trengte dem kom det frem hvor lite han så meg som pasient. Byttet og hadde annen lege i 2 år, og byttet tilbake da det var noen ting jeg var fornøyd med. Det første han gjorde var å kutte behandling jeg hatt i flere år. Eller nekte blir mer riktig. Så i timene jeg hatt der etter så får han meg til å føle meg som at jeg overbruker medisiner, får ikke følelsen av at han vil hjelpe meg selv ikke når jeg forklarer om min komplekse sykehus historie, og jeg gruer meg til timer og lever heller i store smerter enn å gå dit.