Våle Legekontor

Skaugveien 4 3178 Våle

Siste vurderinger av Våle Legekontor

Flink og engasjert

Lege: Lars Christian Feyling Skrevet

Faglig sterk lege med godt engasjement og oppfølging. Føler meg ivaretatt og hørt. Han er der for å hjelpe.

Kjempe flott

Lege: Lars Christian Feyling Skrevet

Bedre lege kan man ikke få, han lytter og hjelper. Ikke stresser og flink til å finne rette løsninger

Ikke fornøyd.

Lege: Lars Christian Feyling Skrevet

Jeg hadde Lars som fastlege i flere år mens jeg hadde kroniske helseplager. Var hos ham mange ganger i året, ofte flere ganger per måned, og opplevde at han var utålmodig og lite imøtekommende. Han satt aldri av nok tid (selv når jeg hadde nett om dobbelttime), og jeg begynte til slutt å se meg selv som en masete og brysom pasient. Det hele gjorde at jeg måtte gå med plagene mine mye lengre enn nødvendig og at jeg grudde meg til hver time hos ham. Dessverre var han altfor rask til å skrive ut antibiotika for plagene mine (selv om det aldri hjalp meg i noen særlig stor grad), noe som til slutt gjorde at jeg fikk en alvorlig bivirkning som jeg nå må slite med resten av livet. Først etter at jeg bytta fastlege fikk jeg den hjelpen jeg burde hatt mye tidligere. Skulle ønske jeg hadde bytta mye før.

Fantastisk god lege

Lege: Vibeke Mørken Stuestøl Skrevet

Jeg opplever Vibeke som både varm, interessert, hjelpsom, tillitsfull, omsorgsfull, behagelig og kompetent. Hun møter meg på en særdeles god måte, og jeg opplever at hun vil meg vel. Hun er avgjørende for min bedring. Kommer aldri noen gang til å bytte ut henne som fastlege. Anbefales på det varmeste!

Fantastisk god lege

Lege: Kari Helene Bugge Skrevet

Kari er virkelig en god lege! Man føler seg sett og forstått, og så er hun super god til barn! Hun virker veldig profesjonell og dyktig til sitt jobb.