Våle Legekontor

Skaugveien 4 3178 Våle

Siste vurderinger av behandlere ved Våle Legekontor

Ikke flink til å lytte

Lege: Jon Anders Grønvold Skrevet

Min opplevelse var at han hadde vanskelig for å fri seg fra sin forhåndsforståelse av hva jeg prøvde å kommunisere.

Fin lege

Lege: Jon Anders Grønvold Skrevet

God lege, føler meg trygg og ivaretatt. Føler han er veldig opptatt av mitt ve og vel . Og sender meg fort videre til vurdering av spesialist hvis det trengs, gjerne før jeg selv tenker på det, eller ber om det.
Vurderte å bytte når Fagerheim slutta, men blir.

Trygg og imøtekommende fastlege

Lege: Jon Anders Grønvold Skrevet

Jon Anders er veldig imøtekommende og kunnskapsrik. Jeg føler meg hørt og ivaretatt. Lydhør til hva jeg sier
Særs flink med barn! Lett å få time.

Flott lege

Lege: Lars Christian Feyling Skrevet

Jeg hadde egentlig en annen fastlege, men etter å ha vært hos Lars ble det fort klart at jeg ville ha han som fastlege. Opplever at han tar oss seriøst, og at han er kunnskapsrik.

Etter en episode hvor vi måtte ringe AMK tok det ikke mange minuttene før Lars ringte og lurte på hvordan det gikk, det satte jeg veldig stor pris på. For meg er det også viktig at han verdsetter fysisk aktivitet, og ser på hvordan man kan unngå/bedre skade uten å kutte ut aktiviteten.

Anbefales på det varmeste.

God lege som lytter og er handlingskraftig

Lege: Lars Christian Feyling Skrevet

Veldig fornøyd. Føler jeg blir tatt seriøst. Lytter og er handlekraftig. Flink med både meg og min sønn. Raske svar om man lurer på noe.