Lars Christian Feyling

Våle Legekontor
Postboks 43 3177 Våle
Lars Christian Feyling er en av 10 fastleger i Re

Siste vurderinger av Lars Christian Feyling

Beste legen jeg noensinne har hatt

Fantastisk fin fyr. Savnet han etter jeg flyttet og har ikke følt samme tillit til en annen lege siden.

Den beste legen jeg har hatt!

Legen er super bra og lyttende selv om det går 15 min over tiden !
Veldig fornøyd!
Resepsjonistene er lite kundevenlig og direkte uinteressert i sine svar! Vinkler negativitet selv på time bytte!!!,
Veldig synd når det er så mange bra leger på Vear!

Har brukt Lars Feyling siden han startet opp, først på Sem, og siden på Vear. Han er en lyttende lege som vekket tillit fra første stund,setter deg fort i forbindelse med andre spesialitet, om det er noe han står fast på .kontakter deg også på kveldstid om det er prøver/bilder som ikke bra. Han bryr seg virkelig om ditt ve og vel. Husker historikken din fra gang til gang. Pr i dag er han på videreutdannelse , håper han inderlig kommer tilbake . OK hans vikar, men svart vanskelig å få time hos henne . Lang ventetid. Svart vanskelig å komme igjennom på telefonen på legesenteret, har mange ganger satt meg i bilen og kjørt dit, de 10 min det tar, og henvendt meg i luka for å få en hastetime samme dag.

Beste legen

Feyling er en dyktig lege som tar deg seriøst. Har fulgt han i alle år, og bor nå 1,5 time unna- men bruker han fortsatt!

Lars Christian Feyling

Har vært hos han en gang, men vil allikevel legge igjen noen ord om han fordi han har hjulpet meg via Ellen mer enn engang under legebesøk.

Svært dyktig lege, men innsikt i psykiske lidelser og medisinering.

Når jeg var hos han vekket han umiddelbart tillit hos meg. Lyttet, interessert og opptatt av deg som pasient og medmenneske.

Sekretærene på kontoret der har nok en noe stressende dag, men jeg synes allikevel de fortjener å få passet sitt litt påskrevet.

En ting er telefonkøen - den kan jeg leve med, men de har en fremtoning som sure, gretne og tilsynelatende som om du er mer i veien enn noe annet. Dette er svært uheldig og jeg kjenner flere som har byttet legekontor pga de.
Det er synd! Fordi legene er virkelig dyktige.