Lars Christian Feyling

Postboks 43 3177 Våle
Tlf: 33 06 17 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Christian Feyling er en av 10 fastleger i Re

Siste vurderinger av Lars Christian Feyling

Beste legen jeg noensinne har hatt

Fantastisk fin fyr. Savnet han etter jeg flyttet og har ikke følt samme tillit til en annen lege siden.

Den beste legen jeg har hatt!

Legen er super bra og lyttende selv om det går 15 min over tiden !
Veldig fornøyd!
Resepsjonistene er lite kundevenlig og direkte uinteressert i sine svar! Vinkler negativitet selv på time bytte!!!,
Veldig synd når det er så mange bra leger på Vear!

Har brukt Lars Feyling siden han startet opp, først på Sem, og siden på Vear. Han er en lyttende lege som vekket tillit fra første stund,setter deg fort i forbindelse med andre spesialitet, om det er noe han står fast på .kontakter deg også på kveldstid om det er prøver/bilder som ikke bra. Han bryr seg virkelig om ditt ve og vel. Husker historikken din fra gang til gang. Pr i dag er han på videreutdannelse , håper han inderlig kommer tilbake . OK hans vikar, men svart vanskelig å få time hos henne . Lang ventetid. Svart vanskelig å komme igjennom på telefonen på legesenteret, har mange ganger satt meg i bilen og kjørt dit, de 10 min det tar, og henvendt meg i luka for å få en hastetime samme dag.

Beste legen

Feyling er en dyktig lege som tar deg seriøst. Har fulgt han i alle år, og bor nå 1,5 time unna- men bruker han fortsatt!

Lars Christian Feyling

Har vært hos han en gang, men vil allikevel legge igjen noen ord om han fordi han har hjulpet meg via Ellen mer enn engang under legebesøk.

Svært dyktig lege, men innsikt i psykiske lidelser og medisinering.

Når jeg var hos han vekket han umiddelbart tillit hos meg. Lyttet, interessert og opptatt av deg som pasient og medmenneske.

Sekretærene på kontoret der har nok en noe stressende dag, men jeg synes allikevel de fortjener å få passet sitt litt påskrevet.

En ting er telefonkøen - den kan jeg leve med, men de har en fremtoning som sure, gretne og tilsynelatende som om du er mer i veien enn noe annet. Dette er svært uheldig og jeg kjenner flere som har byttet legekontor pga de.
Det er synd! Fordi legene er virkelig dyktige.

Hyggelig og tar deg på alvor

Jeg byttet til Feyling i fjor da jeg flyttet til området. Jeg fikk time relativt raskt og ble sendt direkte videre til utredning, selv om vanlig ventetid vanligvis er lenger - fordi han skjønte at det måtte tas på alvor.
Han er blid og profesjonell. Har hørt fra flere at jeg ikke må finne på å bytte lege, og det er jeg enig i!

Pluss for at jeg kan bestille time på sms!

Rolig og tillitsvekkende

God fastlege med innsikt og faglig dyktighet. Opptrer varsomt og vekker raskt tillit. Enkelte av damene i luken derimot kunne trengt en ferie - altfor sure...

Skulle gjerne flyttet ham med meg!!

Etter mange år som pasient av Feyling (først på Sem og siden på Vear) flytter jeg nå fra fylket, og må dessverre avslutte som pasient. Har følt meg veldig godt ivaretatt av Feyling. :-)

Feyling lytter til det jeg sier, og jeg opplever også at han fanger opp detaljer som jeg selv ikke er bevist på. Han er en fantastisk dyktig lege som kan mye, men som også er ærlig på det som han selv ikke kan løse. Da sørger han for å formidle videre til de beste.

Fantastisk lege!

Feyling tar seg alltid god tid. Flink til å lytte og følger helt fantastisk opp. Jeg føler stor tillit til at jeg får den beste behandlingen jeg kan få, og ikke minst så er han alltid blid og hyggelig.
Jeg har vær pasient her i mange år og jeg er ikke enig i noen av kommentarene angående legesekretærene. De har alltid vært hyggelig og blide. Det er mulig de har hatt litt for mye å gjøre noen ganger og nå har det sikkert hjulpet med betalingsautomaten. All honnør til Feyling og jentene på Vear legesenter!

Bra lege men håpløst sekretæriat

Bra lege men håpløst sekretæriat.
Alltid sure damer, som gjør at jeg vurderer stadig å bytte lege.

Bra menneske.

Hyggelig og imøtekommende, stiller opp. Faglig sterk (vet ikke). Innsikt i psykisk relaterte problemer vil jeg si er begrenset.

Super

Helhetstenkende, lyttende, løsningsorientert og blid. Viser interesse for pasienten, husker deg og din historie fra gang til gang. Blir veldig godt ivaretatt.

bra lege, dårlig legesenter

er veldig fornøyd med legen!, meeen må si jeg er på nippet til å bytte grunnet at det er svært vanskelig å komme imellom på telefon. Syntes også helsesekretærene kan virke litt "værsyke", enten kjempe blide og hyggelige eller sure og nebbete. Og de tåler desverre ikke konstruktiv kritikk når man gir beskjed om hva man syntes om telefonkøen...

Dyktig, empatisk og, ivaretagende

Bryr seg om mennesket bak personnummeret. Tar seg tid, løsningsorientert, vennlig og faglig sterk. Får god oppfølging. Legekontoret er lyst, rent og ryddig. Sykepleiere og helsesekretærer er blide, vennlig og hjelpsomme.

Flink, hyggelig, omsorgsfull.

Feyling er bestandig blid og hyggelig. Jeg føler alltid at jeg får den tiden jeg trenger og at han følger meg opp på best mulig måte.