Lars Christian Feyling

Autorisasjon (2001)

Lars Christian Feyling er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Christian Feyling

Flott lege

Jeg hadde egentlig en annen fastlege, men etter å ha vært hos Lars ble det fort klart at jeg ville ha han som fastlege. Opplever at han tar oss seriøst, og at han er kunnskapsrik.

Etter en episode hvor vi måtte ringe AMK tok det ikke mange minuttene før Lars ringte og lurte på hvordan det gikk, det satte jeg veldig stor pris på. For meg er det også viktig at han verdsetter fysisk aktivitet, og ser på hvordan man kan unngå/bedre skade uten å kutte ut aktiviteten.

Anbefales på det varmeste.

God lege som lytter og er handlingskraftig

Veldig fornøyd. Føler jeg blir tatt seriøst. Lytter og er handlekraftig. Flink med både meg og min sønn. Raske svar om man lurer på noe.

Flott lege

Løsningsorientert og opptatt av å behandle årsaken til tilstanden, ikke bare symptomene. Ved idrettsskader er det fokus på å løse problemet, men også å forebygge.

Veldig fornøyd

Fantastisk lege, humoristisk og alltid blid. Lytter til det du sier, engasjerer seg i deg og gjør sitt beste.

Føler meg sett og hørt hos han, alltid hyggelig å komme til han.

Veldig flink med barn også.
Aldri noe stress og være hos han mtp tid,han bruker god tid på deg.

Ikke fornøyd

Var kjempe fornøyd når jeg byttet til han, følte meg sett og hørt når han hadde ledig plass og uten venteliste. Byttet da han skriver alt for dårlige erklæringer og når jeg trengte dem kom det frem hvor lite han så meg som pasient. Byttet og hadde annen lege i 2 år, og byttet tilbake da det var noen ting jeg var fornøyd med. Det første han gjorde var å kutte behandling jeg hatt i flere år. Eller nekte blir mer riktig. Så i timene jeg hatt der etter så får han meg til å føle meg som at jeg overbruker medisiner, får ikke følelsen av at han vil hjelpe meg selv ikke når jeg forklarer om min komplekse sykehus historie, og jeg gruer meg til timer og lever heller i store smerter enn å gå dit.