Lars Christian Feyling

Våle Legekontor Mann, 49 år

Autorisert2001
Ledige plasser 1014 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Våle Legekontor

Skaugveien 4 3178 Våle
Lars Christian Feyling er en av 10 fastleger i Re

Siste vurderinger av Lars Christian Feyling

Den beste legen jeg har hatt!

Legen er super bra og lyttende selv om det går 15 min over tiden !
Veldig fornøyd!
Resepsjonistene er lite kundevenlig og direkte uinteressert i sine svar! Vinkler negativitet selv på time bytte!!!,
Veldig synd når det er så mange bra leger på Vear!

Har brukt Lars Feyling siden han startet opp, først på Sem, og siden på Vear. Han er en lyttende lege som vekket tillit fra første stund,setter deg fort i forbindelse med andre spesialitet, om det er noe han står fast på .kontakter deg også på kveldstid om det er prøver/bilder som ikke bra. Han bryr seg virkelig om ditt ve og vel. Husker historikken din fra gang til gang. Pr i dag er han på videreutdannelse , håper han inderlig kommer tilbake . OK hans vikar, men svart vanskelig å få time hos henne . Lang ventetid. Svart vanskelig å komme igjennom på telefonen på legesenteret, har mange ganger satt meg i bilen og kjørt dit, de 10 min det tar, og henvendt meg i luka for å få en hastetime samme dag.

Beste legen

Feyling er en dyktig lege som tar deg seriøst. Har fulgt han i alle år, og bor nå 1,5 time unna- men bruker han fortsatt!

Lars Christian Feyling

Har vært hos han en gang, men vil allikevel legge igjen noen ord om han fordi han har hjulpet meg via Ellen mer enn engang under legebesøk.

Svært dyktig lege, men innsikt i psykiske lidelser og medisinering.

Når jeg var hos han vekket han umiddelbart tillit hos meg. Lyttet, interessert og opptatt av deg som pasient og medmenneske.

Sekretærene på kontoret der har nok en noe stressende dag, men jeg synes allikevel de fortjener å få passet sitt litt påskrevet.

En ting er telefonkøen - den kan jeg leve med, men de har en fremtoning som sure, gretne og tilsynelatende som om du er mer i veien enn noe annet. Dette er svært uheldig og jeg kjenner flere som har byttet legekontor pga de.
Det er synd! Fordi legene er virkelig dyktige.

Hyggelig og tar deg på alvor

Jeg byttet til Feyling i fjor da jeg flyttet til området. Jeg fikk time relativt raskt og ble sendt direkte videre til utredning, selv om vanlig ventetid vanligvis er lenger - fordi han skjønte at det måtte tas på alvor.
Han er blid og profesjonell. Har hørt fra flere at jeg ikke må finne på å bytte lege, og det er jeg enig i!

Pluss for at jeg kan bestille time på sms!